Renault je predstavil pionirskega poltovornjaka ali pick-upa, ki ga bo najprej lansiral na latinoameriških trgih. Vozilo bo poganjal 2,3-litrski dizelski agregat v kombinaciji s štirikolesnim pogonom. Zunanjost sicer sledi Renaultovi oblikovni filozofiji, kljub temu pa ni mogoče prezreti dejstva, da je novinec v tesnem sorodu z Nissanom Navaro NP300.

Na določenih trgih bosta na voljo še 2,5-litrski bencinski in dizelski agregat. Za prenos moči bo serijsko skrbel 6-stopenjski ročni menjalnik, opcijsko pa bo na voljo še 7-stopenjski samodejni menjalnik.

Različice s pogonom na vsa štiri kolesa bodo imele nameščeno elektronsko delno zaporo diferenciala, ki individualno zavira hitrejše kolo na osi in s tem izboljšuje oprijem na cesti. Renault bo najbolj zahtevnim terenskim kupcem ponudil tudi zaklep zadnjega diferenciala z mehansko zaporo. Z 230-milimetrsko oddaljenostjo od tal je Alaskan namenjen širokemu krogu kupcev.


V potniški kabini sta nameščena 5-palčni zaslon na dotik in sistem kamer za 360 stopinjski pogled okoli avtomobila. Alaskan bo sprva na voljo v Kolumbiji, proti koncu leta pa bo zapeljal še na ostale trge Južne Amerike. Renault ga želi pripeljati tudi v Afriko in Evropo –  zaenkrat pa ni znano kdaj.