Ford je po dveh letih in pol Mustangu namenili oblikovne ter tehnične osvežitve.

Na sprednjem delu so novo podobo prejeli žarometi, reže za zajem zraka ter postavitev meglenk. Bolj zašiljen je tudi motorni pokrov. Zadaj pa stvari bolj ali manj ostajajo na svojih mestih. Dodane so nove barve in prenovljena je paleta litih platišč.

S posodobitvijo je Ford iz Mustanga izločil 3,7-litrski V6 motor in ga ne bodo nadomestili z drugim ali podobnim motorjem. Zatrjujejo namreč, da sta dovolj 2,3-litrski štirivaljnik Ecoboost ter  5,0-litrski V8 stroj, ki ima po novem možnost izbire 10-stopenjskega samodejnega menjalnika, medtem ko je ročni menjalnik prav tako doživel nekaj nadgradenj.

Analogne merilnike za doplačilo zamenjuje 12-palčni digitalni zaslon s tremi tematskimi podlagami (normal, sport in track). Izboljšana je multimedija, novi so nekateri materiali in obogaten je seznam aktivne varnostne opreme. Med drugim je na njem sistem za samodejno zaviranje v sili s prepoznavo pešcev, opozorilo za varnostno razdaljo, opozorilo za nenamerno menjavo voznega pasu in še nekaj drugih.

Več bo o njem znanega čez nekaj mesecev oziroma najkasneje jeseni, ko gre v ZDA v prodajo. V Evropo pa naj bi prišel v letu 2018.

6 stvari, ki jih morate vedeti o novi Ford Kugi

Fordov športni dan

https://www.avtofotomarket.si/testi/2016/04/15/ford-mondeo-15-ecoboost-titanium/