SLOVENSKA PREMIERA: Suzuki Ignis

To je novi Suzuki Ignis, ki skoraj v nobeni stvari ni podoben prejšnjemu modelu iz leta 2008.

Drzna oblika nagovarja zdaj tudi mlajše generacije. Največja posebnost je strmo odrezan zadnji konec, ki si ga je sposodil pri modelu SC 100 Coupe  iz sedemdesetih let prejšnjega stoletja. Japonski proizvajalec vozil je s konceptom iM-4 malega križanca napovedal na ženevskem avtomobilskem salonu, kasneje pa je pred produkcijski model Ignisa pokazal v Tokiu, kjer mu je ob bok postavil še terensko navdahnjeni koncept Ignis Trail Concept.

V primerjavi z nekdanjim Iginsom je ta daljši za 3,7-metra, v medosju pa ponuja 2,44 metra prostora. Zaradi prilagodljive potniške kabine, kjer je možno za 16 cm premakniti zadnjo klop, se lahko udobno peljejo potniki zadaj oziroma lahko prtljažnik sprejme veliko več kot osnovnih 267 litrov. Kratki previsi karoserije pa pripomorejo k dobrim vstopnim in izstopnim kotom: Vstopni 22°, prelom 18°, izstopni 38,8°.


Ignis je na voljo z dvo- ali štirikolesni pogonom. Poganja ga 1,2-litrski bencinski motor Dualjet s 66 kilovati oziroma 90 ’konji’, ki je spojen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom. Ignis pa ima, kot pravi terenec, tudi asistenco za nadzor hitrosti po spustu na terenu.

Paketi opreme so trije, poleg osnovnega Comfort še Premium in Elegance. Od opreme Premium naprej ima Ignis večino asistenčnih sistemov, le za samodejno zaviranje je potreben paket Elegance. Tudi na pol deljiva zadnja klop z ločenim vzdolžnim pomikom je na vključena v oba višja paketa opreme, enako pa velja za novi infozabavni sistem z na dotik občutljivim zaslonom ter funkcijama Apple CarPlay in AndroidAuto.


Cena vstopnega modela s sprednjim pogonom in opremo Comfort se začne pri 9.350 evrih. Paket opreme Premium, Ignisa podraži na 10.250 evrov, medtem, ko doplačilo za štirikolesni pogon znaša 1.600 evrov. Najvišja stopnja opreme Elegance je na voljo le v kombinaciji s štirikolesnim pogonom in stane 13.450 evrov.

Le kdo bi še na roke? – Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet AT

Poštena Madžarka za brezpotne avanture – Suzuki Vitara 1.4 BoosterJet AllGrip S

Sosed končno dobil svoj avto – Suzuki Vitara 1.6 VVT 4WD