Suzuki Swift – razširjeni evropski samuarai

Razširjen predvsem zaradi dejstva, da je za evropski trg polne 4 centimetre širši od tistega, ki je na voljo za prebivalce vzhoda. Tokrat ga bodo ponovno izdelovali na Japonskem, kar lahko pomeni tudi pregovorno japonsko kakovost.

Suzukijevo vrnitev med pomembne igralce na slovenskem trgu bo zagotovo podkrepil popolnoma novi model Swift. Nekoč tudi pri nas dobro prodajan model, bo z novo generacijo prepričal na račun boljše kakovosti v notranjosti, nove tehnologije in všečnega dizajna.

Swift je tokrat centimeter krajši, nekoliko nižji, a kar nekaj centimetrov širši, kar bo zagotavljalo vrnitev k športnemu značaju avtomobila. Oblika logično sledi svojim predhodnikom, a gre tokrat še za nekoliko bolj podrobnostim posvečenemu dizajnu. V notranjosti je prioriteta voznikov prostor, h kateremu je nekoliko obrnjena tudi osrednja armaturna plošča. Nov multimedijski vmesnik pa bo je od slej povezljiv s sistemom Apple Car Play in Android Auto.

Na voljo sta dva bencinska motorja. Prvi, šibkejši, je 90 konjski 1,2-literski štirivaljnik, katerega lahko v edinstveni kombinaciji v segmentu opremite tudi s štirikolesnim pogonom. Drugi pa je dva decilitra manjši a močnejši BoosterJet s 125 konji. Oba sta na voljo s samodejnim menjalnikom – prvi z brezstopenjskim, drugi s klasičnim 6-stopenjskim. Oba pa lahko opremite z lahkim hibridnim sistemom, ki bo med pospeševanji s shranjeno energijo povečal razpoložlivo moč in znižal porabo goriva.


Cene za novi model Swift se začnejo pri 10.350 EUR, štirikolesno gnana različica vas bo stala vsaj 15.250 EUR, za močnejši BoosterJet motor pa boste odšteli od 12.800 EUR.

Le kdo bi še na roke? – Suzuki Vitara S 1.4 BoosterJet AT