Ko razred E All-Terrain ni dovolj terenski

Jurgen Eberle je pri Mercedes Benzu kot inženir zaposlen že nekaj let, a mu očitno razvoj prestižnih avtomobilov ne predstavlja dovolj velikega izziva.

Pred kratkim je prevzel razred E All-Terrain, a hitro sklenil, da se mu njegov novi jekleni konjiček ne zdi dovolj vsemogočen. Izkoristil je ves svoj inženirski potencial in kvazi vseterenskega karavana spremenil v prestižno, praktično in naravnost absurdno terensko vozilo.

Pri Mercedes Benzu so njegovo stvaritev blagoslovili in ga označili z razred E All-Terrain 4×4², kljub vsemu pa bo ostalo pri enem izdelanem primerku. Tisti bistven element, ki bistveno poveča terenske zmogljivosti avtomobila je tako imenovana portalna os oziroma portalni most. Pri takšnem sistemu os ne teče sredinsko med kolesi ampak je nameščena višje, na sredino kolesa pa se moč prenaša preko dodatnih zobnikov. Diferencial je pri takšni namestitvi precej višje nad tlemi, s tem pa je večja tudi oddaljenost od tal, verjetnost da pride do poškodb vitalnih delov pa bistveno manjša. Omembe vreden je tudi doprinos ogromnih, kar 31-palčnih terenskih pnevmatik. Pod pokrovom je že serijsko nameščen 3.5-litrski turbinsko podprt šestvaljni motor s 328 KM.

Slovenska premiera: Mercedes-Benz E Coupe


Brezstrešni Mercedes-Benz razred E je videti bolje kot kdajkoli!

Družinski bombnik: Mercedes-AMG E63