Za fotre željne adrenalina: Opel Insignia GSi

Opel je predstavil drznejšo različico Opel Insignie z oznako GSi, ki je nekoč, pred OPC, predstavljala hitre avtomobile s strelo na nosu.

Potem takem Insignia GSi ni tista čistokrvna športnica, zagotovo pa ji pomanjkanja karakterja ne gre očitati. Pri Oplu sicer trdijo, da je Insignia GSi hitrejša od stare Insignie OPC, v resnici pa ne gre zgolj in samo za številke. Enostavno ne gre samo za tistih nekaj sekund na Nurburgringu. Staro težkokategornico je poganjal 2.8-litrski turbobencinski velikanski V6, pod pokrovom nove Insignie GSi pa pridušeno renči dvolitrski motor z 260 KM in 400 Nm navora.

V primerjavi z Insignio OPC je nova Insignia GSi lažja za kar 160 kilogramov in ravno ti izgubljeni kilogrami so razlog za omenjen nekaj sekund boljši čas v Zelenem peklu. Ključno vlogo je pri preseganju odigral tudi napreden širikolesni pogonski sistem s funkcijo vektoriranja navora na zadnji osi, pika na i pa so še prilagodljivi blažilniki, zavorni sistem znamke Brembo in vrhunske športne Michelinove pnevmatike.

Kot športno orientiran avtomobil je Insignia GSi opremljena s športnimi sedeži. Pri Oplu so jih razvili sami in zanje pridobili tudi certifikat AGR. Športno osebnost zaokrožujejo spodaj odrezan volanski obroč, set aluminijastih stopalk in črna strešna tapiserija.

Opel Crossland X – Ofenziva križancev

Opel Insignia Sports Tourer: karavanska različica že v prodajnih salonih

S trendi proti trendu. – Opel Zafira Tourer 1.6 CDTI Innovation