Avto, ki ceni lastnikov čas! – Ford S-Max 2.0 TDCi Powershift Vignale

Celota avtomobila ni nujno, da je sestavljena zgolj iz pogonskega sklopa, barve, dodatne opreme in varnostnih pripomočkov.

Vzemimo naprimer tega S-Maxa. Na zunaj poleg nekoliko drugačnih linij odbijačev in velikega napisa Vignale na zadku, niti ne izgleda toliko drugače. Morda bi rekli, da gre zgolj za kakšen prestižnejši paket dodatkov, ki jih poznate pri drugih znamkah v smislu dodelave zunanjosti.

Tudi če pogledate znotraj, še ne boste videli celote. Ja, res je nabit z opremo. Sedeži oblečeni v svetlo usnje so verjetno eni izmed boljših, sploh z masažo, ki ne masira zgolj ledvenega predela, ampak tudi vašo zadnjo plat, pa še hlajenje ima. To boste cenili predvsem zdaj v tej vročini, sploh ker le redki avtomobili ponujajo to opcijo. Vse skupaj se ne zaključi niti pri usnjenih oblogah vrat, prešiti armaturni plošči in materialih, ki so razred nad S-Maxom brez tiste nalepke Vignale na zadku.


Več je serijske varnostne in dodatne opreme. Različica Vignale vključuje med drugim tudi dinamične LED žaromete, opozorilnik za vozila v mrtvem kotu, radarski tempomat s samodejnim speljevanjem in zaustavitvijo, ter celo tropodročno klimatsko napravo, če imajo slučajno vaši otroci drug temperaturni okus kot vi.

Še pogonski sklop je namenjen tistim bolj zahtevnin uporabnikom. Dobrih 209 konjskih sil se prek samodejnega menjalnika prenaša na prednji par koles. Ne razumite me narobe, to v nobenem pogledu ni športnik, saj mora poganjati skoraj 1.800 kilogramov mase in opreme, a je med družinskimi enoprostorniki po vsej verjetnosti v samem vrhu voznih lastnosti in zmogljivosti.

Vsekakor pa dobite pri izvedenki Vignale še nekaj več.


Ne samo prej omenjenega vozila ampak tudi cel paket premium storitev, ki združujejo celoto. Ljudje, ki cenijo denar, še bolj kot to cenijo čas. V prihodnosti naj bi se ta ponudba bistveno razširila in vključevala zdaj nepredstavljive ugodnosti. Boste pa že s to izvedenko lahko trikrat letno – kar pet let – koristili brezplačno čiščenje vozila tako znotraj, kot tudi zunaj, ter trikrat zapeljali vozilo na brezplačen servis.

Takšen S-Max v različici Vignale pravzaprav s svojo ekskluzivnostjo predstavlja enega izmed prestižnejših enoprostornikov v tem trenutku. Vsekakor je ob poplavi SUV modelov, vseh stopenj luksuza dobrodošla sprememba vozilo, ki je za družinske potrebe v marsikaterem pogledu dosti bolj uporabno. Vsekakor pa ne bo takšna izvedanka poceni, a se zagotovo od običajnega S-Maxa razlikuje dovolj, da razliko tudi opraviči.

Specifikacije – Ford S-Max 2.0 TDCi Powershift Vignale

Mere: 4,768m x 1,658m x 1,844m
Medosna razdalja: 2,849 m
Prtljažnik: 255-2.200 l
Masa: 1.810 kg
Motor: turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina: 1.997 ccm3
Moč: 154 kW (210 KM) pri 3.750 vrt./min.
Navor: 450 Nm pri 1.750 vrt./min.
Pogon: sprenji pogon
Menjalnik: samodejni, 6-stopenjski
Največja hitrost: 218 km/h
Pospešek: 8,8 s
Poraba na testu: 7,6 l/100km
Rezervoar: 70 l
Cena osnovnega vozila: 45.540 EUR
Cena testnega vozila: 55.600 EUR

Na svojem valu. – Ford S-Max 2.0 TDCi 132 kW Powershift Titanium

‘Nanika’ – Ford S-Max 2.0 TDCi 154 kW Powershift Titanium