Ford Fiesta – Revolucija znotraj, evolucija zunaj
Pri zasnovi nove Fieste so pri Fordu poslušali mnenja strank. Večina jih je bila nad zunanjostjo navdušena, tako da ta ostaja smiselna evolucijska naslednica predhodnice, notranjost pa je bila deležna temeljitega redizajna.
Kot rečeno zunaj ostaja zelo podobna in na sprednjem koncu boste razlike z odhajajočim modelom našli, ko boste vse skupaj dovolj natančno pregledali. Je pa občutno drugačen zadek avtomobila in tudi paketi, s katerimi je Fiesta odpremljena na trg. Poleg klasičnih paketov Trend, Style in Titanium boste lahko tokrat izbrali tudi bolj vizualno obarvan paket ST-line, avanturistično obarvana (nekoliko povišana in bolj robustna) verzija Active, v postavi pa ne bo manjkala niti različica Vignale, namenjena tistim, ki si želijo storitev višjega ranga. Različicam pa boste lahko pridahnili tudi osebno noto z izbiro različnih kombinacij platišč, barv ogledal in strehe.
Znotraj je nova Fiesta popolnoma drugačna od predhodnice.
Za boljši občutek bodo poskrbeli izboljšani materiali. Odstranjeno je veliko število gumbov, celota pa je zasnovana s posebnim pristopom, kjer na prvo mesto postavljajo vozniško izkušnjo. Vsa stikala in pomembni elementi so postavljeni tja, kjer jih bodo vozniki pričakovali. Od paketa Style bo nova Fiesta postavljena na cesto vsaj z 6,5 palčnim zaslonom na dotik, le-ta pa bo lahko segal do velikosti 8-ih palcev in pametno povezljiv s tehnologijo Sync 3. Zvok boste lahko poslušali na kar 10-ih zvočnikih, ki jih je hčerinsko podjetje Bang and Olufsena razvijalo s (pre)poslušanjem kar 5.000 skladb.
Še nekoliko je izboljšana vozna dinamika, povečano pa je tudi udobje same vožnje. Za varnost pa, odvisno od opreme, skrbi do 15 aktivnih asistenčnih sistemov, vključno z ohranjevalnikom voznega pasu, radarskega tempomata, ter samodejnim senčenjem dolgih luči.
Moč v novi Fiesti se začne pri 70 konjih, razvitih iz 1,1-literskega atmosferskega trivaljnika. Turbobencinska različica z enakim številom valjev, pa bo lahko pridelala 100, 125 in 140 konjskih sil. Dobavljiva pa je tudi z že poznanim 1,5-literskim dizelskim agregatom s 85 ali 125-imi konji. Pri bencinskih različicah lahko izbiramo med ročnim ali samodejnim šeststopenjskim menjalnikom, medtem ko je dizelski na voljo zgolj z ročnim. Različici ST pa se obeta 1,5 litra prostornine in okroglih 200 konjev.
Vstopna cena Fieste, z vključenim popustom, trenutno znaša 10.740 EUR za osnovno različico Trend z 1,1 literskim atmosferskim agregatom. Trenutno najdražja Fiesta v ponudbi (pričakujemo še Vignale in ST) različica ST-line z motorjem 1,5 TDCI, pa bo vaša za 18.940 EUR.