Porsche Cayenne: Edini pravi športni terenec!

Porsche je Cayennu z novo generacijo namenil povsem novo tehnično zasnovo, zaradi katere je kljub razširjenemu naboru opreme do 65 kilogramov lažji od predhodnika.

Medosna razdalja je z 2.895 milimetri ostala enaka, dolžina se je za 63 povečala na 4.918 milimetrov, v višino pa je Cayenna za 9 milimetrov manj. Tudi prtljažnik se je za 100 litrov povečal na osnovnih 770 litrov, več prostora pa je namenjenega tudi potnikom.

Inženirji so izhajali iz Porscheja 911, tako po videzu, kot tudi po tem, da so mu namenili gume različnih dimenzij na prednji in zadnji premi in štirikolesni volan, s katerim so mu dodatno izboljšali vodljivost. Aktivni štirikolesni pogon bo serijski, prav tako pa tudi zračno vzmetenje in programa za stabilizacijo Porsche 4D in Porsche Dynamic Chassis Control.

Nov je tudi osemstopenjski samodejni menjalnik Tiptronic S, ki bo v začetku deloval v kombinaciji z dvema novima šestvaljnikoma, iz katerih izhajata tudi različici. ‘Standardni’ Cayenne  je opremljen s trilitrskim turbobencincem, ki je s 340 ‘konji’ za 40 ‘konjskih moči’ močnejši od predhodnika, Cayenne S  pa 440-‘konjskim’ 2,9-litrskim biturbo motorjemV6, ki tudi prinaša 20-‘konjsko’ povečanje moči in omogoča pospeške v manj kot petih sekundah do 100 kilometrov na uro in največjo hitrost 265 kilometrov na uro.

Vozniku je sicer namenjen novi paket Sport Crono, sicer pa je na ravni Cayennovega razreda tudi voznikov delovni prostor z osrednjim analognim prikazovalnikom hitrosti, ki ga obdajata dva 7-palčna zaslona na tekoče kristale. Na armaturni plošči sicer izstopa 12,3-palčni na dotik občutljivi zaslon.  Novi Porsche Cayenne je v Nemčiji na prodaj za 74.828 evrov, močnejši Cayenne S pa stane vsaj 91.964 evrov.

Porsche 911 Turbo S Exclusive Series – zadovoljevanje apetitov!

Porsche postavil svetovi rekord o vlečenju…

Milijonti Porsche 911 se odpravlja na svetovno avanturo!