Prenovljeni Mercedes-Benz razreda S

Mercedes s prenovo razreda S želi vnovič dokazati, da gre za najboljše in najbolj dovršeno vozilo na svetu. Bistvene tehnološke spremembe znamke, se vedno začnejo pri njihovi zastavonoši in se potem prenesejo na vse ostale modele.

Znamka želi obdržati lanski naslov najbolje prodajanega v premium razredu na svetu. Letos so prodali 150.000 avtomobilov več kot minhenski konkurent, ter 200.000 kot znamka iz Ingolštata. Na slovenskem trgu trenutno zasedajo tretje mesto v segmentu, a beležijo nekoliko večjo rast pred konkurenco – tako navaja slovenski uvoznik.

Avtomobil tokrat še bolj prepoznava vozišče, cesto, ovinke in križišča.

Začetki razreda S segajo v začetek 20. stoletja. Takrat so na cesto prvič postavili luksuzen avtomobil, ki je bil namenjen najbolj zahtevnemu segmentu uporabnikov. Inovativnost varnostni in asistenčnih sistemov pa je bila ključnega pomena. Leta 1978 je bil v razredu S prvič serijsko nameščen sistem proti blokiranju koles – ABS, tri leta kasneje so varnost dopolnili s serijsko nameščeno zračno blazino za voznika, leta 1997 pa je iz tovarne v Sindelfindenu zapeljalo prvo vozilo s serijskim ESP sistemom.


Do zadnje izvedenke je se je število asistenčnih sistemov povzpelo visoko. Leta 2013 pa je razred S naredil velik napredek na avtonomni vožnji, saj je želja inženirjev, da se s tem vozilom na cilj pripeljete bolj spočiti in bolje razpoloženi, kot ste bili na začetku vaše poti.

Prenovljeni model bo najbolj prepoznaven po novih žarometih, ki imajo znotraj dnevna LED svetila razporejena v treh linijah. Tako se bo ločil od razreda E, ki ima dve liniji in od razreda C, ki ima zgolj eno. Luči pa so napredovale tudi v tehnični smeri, saj lahko tokrat svetijo tudi do 650 metrov daleč. Nov je prednji odbijač, ki se ponaša z večjimi zračnimi odprtinami, prenovljene so zadnje luči, maska pa je pri vseh različicah še bolj impozantna, saj gre za enako, kot je prej krasila zgolj različico S 600.


V razredu S bo na voljo tudi paket Energizing, ki bo sam prepoznaval naše počutje in bo ustrezno prilagodil nastavitve vozila. Sam bo prilagajal nastavitve klimatske naprave, po potrebi vključeval klimatizacijo in gretje sedežev, ter ustrezno prilagajal odišavljenost vozila in osvetlitev notranjosti. S tem bo pripomogel k izboljšanemu počutju voznika. Spremenjen je tudi asistenčni sistem, ki bo sam prilagajal vožnjo pred ovinki in pred križiščih.

Aktivni tempomat bo prek zemljevidom le-te prepoznal in prilagodil hitrost vozila, ter razbremenil voznika. Opcijski MAGIC BODY CONTROL bo poskrbel za nagib vozila v ovinek, kamera pa bo vnaprej skenirala cestišče in ustrezno prilagodila blažilce.

Vrstni šestvaljnik je nadomestil V6 motorje tako v dizelski in bencinski različici, pri V8 motorju so turbinski polnilnik postavili med obe glavi motorja, sistem pa bo lahko izklopil 4 valje in poskrbel za bolj ugodne izpuste in prihranek porabe goriva. Različica AMG 63 4MATIC tokrat poganja štiri litre delovne prostornine, ki proizvedejo 612 konjev, ter avtomobil do 100 kilometrov na uro izstrelijo v 3,5 sekunde, še 18 konjev več pa ima najmočnejša različica S65, v katero je nameščen dvanajst valjni motor prostornine šestih litrov.

V sredini prihodnjega leta pričakujemo tudi plugin hibridno različico, ki se ponaša s povečano baterija, s katero bodo doseg povečali z zdajšnjih 33 na 50km, izpust ogljikovega dioksida pa bo na ta račun padel pod 50g co2.

Osnovna cena različice S 350 d znaša 101.010EUR, za bencinsko gnanega boste odšteli vsaj 112 tisočakov, prestižni Maybach vas bo olajšal za 305.000EUR maybach, najmočnejši in najdražji S 65 AMG pa za 358.000 EUR. V sloveniji se pričakuje prodajo okrog 20ih vozil letno, ter po eno različico brez strehe in enega cabrioleta.

Prenova Mercedes Benz S Coupe in S Cabriolet

Business C-class – Mercedes-Benz C 220d

Slovenska premiera: Mercedes-Benz E Coupe