Moje zmotno mišljenje. – BMW 320d xDrive MPerformance

Vsekakor je serija 3 v samem vrhu limuzin na tržišču. Združuje presenetljivo mero vozne dinamike, a hkrati ni pretrda, in je dovolj udobna za dnevno premagovanje daljših razdalj. Ne glede na to, ali gre za podeželske vijuge, ali nemške avtoceste brez hitrostnih omejitev.

Ideja, da lahko takšno vozilo individualiziramo že na poti iz tovarne ali salona, v 21. stoletju vsekakor še kako pristoji. Zakaj bi imeli avtomobil, ki izgleda točno tako, kot sosedov, čeprav zanj nismo odšteli malo denarja. Je pa pri BMW-ju ta individualizacija nekoliko bolj zadržana in se postavlja predvsem v športnem nastopaškem videzu in vnaprej dobro premišljenih kombinacijah.

Nekoliko se mi je zataknilo, ko sem preračunal ceno dodatkov, ki so dopolnjevali in krasili vozilo. A  ima zgodba vsekakor dve plati.


4.380 EUR – Najdražje od vsega je zagotovo nanesel komplet velikih 20-palčnih platišč. Cena kompleta štirih znaša skoraj toliko, kolikor sem pred kratkim plačal za solidno ohranjen primerek, BMW serije 3 Cabrio s pristnim šestvaljnikom pod pokrovom in ironično zgolj z ”dvema colama” manjšimi kolesi.

673 EUR – Stanejo pokrovčki ogledal. 23 EUR več, kot me je stala stara švedska ladja V70, servis le-te pa bi lahko pokril s 507 EUR vrednega zadnjega difuzorja.

170 EUR – Pa je vredno moje trenutno prevozno sredstvo. 22 let star Clio, tiste boljše opreme RN, ki ima celo servo volan, števec temperature motorja in celo delno daljinsko centralno zaklepanje. Za enako vsoto bi si lahko na seriji tri izbral ali M performance prag, ali pa nalepko na njem.


Tisti, ki boste razmišljali podobno kot sem do tega trenutka jaz, zagotovo ne boste izbrali vseh teh dodatkov. Verjetno si tudi ne boste privoščili dopusta na Maldivih in bazena pred hišo. Ne nujno zaradi tega, ker si ga nebi mogli, a ker se vam to zdi nepotrebno, ravno tako kot optična individualizacija vozila.

Če se zavedamo, da živimo zgolj danes in si privoščimo dopust na eksotičnih destinacijah ter pred hišo brez pomisleka izkopljemo jamo za poletno namakanje, potem si lahko tudi takole individualiziramo vozilo. Vsekakor vozilo na ta način ni samo eno izmed redkih na cesti, ampak tudi na mestu izgleda, kot da drvi z 200 km/h po nemškem Nurburgringu.

Po drugi strani dobimo na ta način avtomobil, ki je vizualno identičen – verjamete mi, sem ga srečal na cesti ravno takrat – modelu M3, le da ima nekaj konjev manj. Večina bo vsekakor bolj navdušena, da avto izgleda dobro in športno, kot da ga lahko peljemo, kot da nas zasledujejo zombiji.

Ja, 320d s svojimi 190-imi konji bo popolnoma zadostoval, v kombinaciji z vedno odličnim 8-stopenjskim menjalnikom se bo super obnesel, in zahvaljujoč športnemu podvozju, ter ogromnim zavoram se bo tudi čez ovinke z lahkoto pognal nekoliko hitreje. Le tisto 320d oznako na zadku lepo prosim odkljukajte stran. To lahko ob naročilu storite brezplačno! Potem nihče ne bo vedel ali je pravi, ali pa zgolj zgleda kot pravi M3!

Tehnični podatki – BMW 320d xDrive MPerformance

Vrsta motorja: Turbodizelski
Prostornina motorja: 1.195 ccm
Moč motorja: 140 kW (190 KM) pri 4.000 vrt./min
Navor: 400 Nm pri 1.750  vrt./min
Pogon / Menjalnik: Zadaj / Samodejni, 8-stopenjski
Največja hitrost: 230 km/h
Pospešek: 7,2 s
Poraba na testu: 6,7 l/100 km
Rezervoar: 57 l
Masa vozila: 1.505 kg
Mere vozila: 4.633 mm x 1.811 mm x 1.429 mm
Medosna razdalja: 2.810 mm
Prostornina prtljažnika: 480 l
Cena osnovnega modela: 32.600 €
Cena testnega modela:  74.870 €

‘Autobahn bomber’ – BMW 320d Touring xDrive

Nakup izven škatle! – BMW 320d xDrive Gran Turismo

Ocvrt sir s tatarsko omako – BMW 330e iPerformance