Slovenska premiera: Mercedes-Benz CLS

Ikona je prekosila samo sebe. CLS je ponovno spisal zgodovino oblikovanja. Z naprej nagnjenim sprednjim delom, izrazito ploskimi žarometi in športno masko piše naslednje poglavje.

Novi CLS ponovno postavlja mejnike in je pionir ideologije dizajna pri novih osebnih vozilih znamke Mercedes-Benz. Ločijo ga jasni obrisi in čiste linije, značilne za prihajajoče nove modele znamke. Značilna kupejevska silhueta omogoči izjemno aerodinamiko z najnižjim koeficientom upora v svojem segmentu (Cd 0,26). Novi CLS je s 65 milimetri daljšo medosno razdaljo in prvič ponujenimi petimi sedeži še uporabnejši in bolj praktičen.

Tretja generacija daje poudarek ekspresivnemu videzu in udobju. Za vzornika glede inteligentne vožnje in drugih tehnoloških novitet pa si je izbral limuzino razreda S. Opcijski inteligentni žarometi v tehnologiji MULTIBEAM LED z dolgo lučjo ULTRA BEAM še bolje osvetlijo okolico in ponujajo najvišjo raven varnosti na cesti, svetijo pa lahko vse do 650 metrov. S funkcijo upravljanja ENERGIZING povezuje različne sisteme za udobje, ki z medsebojnim delovanjem poskrbijo za boljše počutje in budnost potnikov med potovanjem.


Notranjost avtomobila je sedaj še zanimivejša, saj je vozniku na voljo ambientalna osvetlitev v 64 barvah, prvič pa so osvetljene tudi prezračevalne odprtine, ki so v videzu letalske turbine. Druga posebna lastnost vozila CLS so posebej za njegov segment oblikovani sedeži, pri čemer sta zadnja zunanja sedeža enaka sprednjima. Prednji del potniške kabine je bil prevzet iz razreda E, saj sta tudi pri CLS na voljo dvojna 12,3-palčna zaslona v visoki ločljivosti. Voznik izbira med tremi načini prikaza merilnikov: Classic, Progressive in Sport.

Tako kot razred S omogoča tretjo generacijo avtonomne vožnje.

Z opcijskim paketom voznih asistentov lahko avtomobil na jasno označenih cestah vozi popolnoma sam 30 sekund do hitrosti 210 km/h brez voznikovega posredovanja. Prilagaja hitrost, prevzame nadzor nad volanom in sledi vozilu spredaj. CLS lahko na podlagi zemljevidov samodejno prilagaja hitrost pred ovinki, križišči in cestninskimi postajami, pri hitrosti od 80 do 180 km/h pa s pritiskom smernika sam zamenja vozni pas. PRE-SAFE® Sound (priprava sluha na trk) in PRE-SAFE® Impulse Side (v primeru bočnega trka potnika pomakne proti sredini vozila) pa še bolj večata varnost potnikov.


Vse pogonske izvedbe prihajajo na trg s povsem prenovljenimi prisilno polnjenimi šestvaljnimi motorji, ki so bili uradno predstavljeni z izidom 10. generacije razreda S konec leta 2017. Štirivaljni motorji bodo sledili v sredini leta 2018, ob izidu pa so vse pogonske izvedbe na voljo z devetstopenjskim menjalnikom in štirikolesnim pogonom 4MATIC.

Osnovna cena CLS-a z dizelskim motorjem 350 d 4Matic znaša 78.930 evrov, za bencinsko različico 450 4Matic pa je potrebno odšteti vsaj 84.230 evrov. 83.540 evrov pa stane najmočnejši CLS z najmočnejšim dizelskim motorjem v nosu. Za piko na i pa bo od maja dalje na volju beštija z imenom CLS 53 AMG 4Matic.