Iz Revoza zapeljal že štirimilijonti Renault

V času, ko Revoz ponovno dosega zavidljive poslovne rezultate in se pripravlja na nov razvojni cikel, ki naj bi ga prinesel projekt novega vozila, je s proizvodnega traku zapeljal jubilejni, že 4-milijonti avtomobil znamke Renault.

V bogati Revozovi zgodovini je bilo na trakovih že 11 modelov začenši z legendarno katrco, katere proizvodnja je potekala skoraj dvajset let in je bila izdelana v več kot pol milijona primerkih.

V manjših količinah je v letih od 1974 do 1987 potekala tudi proizvodnja modelov renault 12, 16 in 18. Renault 5 (1989-1998) je s seboj prinesel modernizacijo v smislu tekočega proizvodnega traku in pristop k zagotavljanju celovite kakovosti.


Prava ikona novomeške tovarne pa je renault clio

Doslej je bilo izdelanih že 1,9 milijona vozil treh generacij tega modela. S cliom I so v začetku 90-ih v tovarno prišli prvi roboti, zgrajen je bil tudi poseben objekt za lakiranje karoserij.

S cliom II (1998-2015) se je Revoz prvič preizkusil v obratovanju v treh izmenah, s  stalno nočno izmeno, kot je to praksa v svetovni avtomobilski industriji. Prav tako prvič je tovarna presegla magično mejo 100.000 izdelanih vozil na leto. Twingo II (2007-2014) je zahteval velike naložbe v proizvodni proces (nova linija robotiziranih težkih stiskalnic, nova linija za površinsko predobdelavo in zaščito) zaradi potreb po večjih površinah je bil sklenjen tudi dogovor o selitvi Adrie Mobil na novo lokacijo in prevzem njenih proizvodnih prostorov. Konec leta 2008 je bil dosežen letni proizvodni rekord 212.680 izdelanih vozil, ki nam ga doslej še ni uspelo preseči.


Glede na razpoložljive proizvodne zmogljivosti tovarne v Novem mestu se je matično podjetje odločilo ponovno zaupati del proizvodnega programa clia. V kratkem času se je sredi poletja 2017 ustalil proizvodni proces, ki je vrnil raven proizvodnih količin in tako so leto zaključili s 189.687 izdelanimi vozili. S tem si je Revoz povrnil tudi titulo največjega slovenskega izvoznika, s katero se je ponašal vse od leta 1989 do 2010.

Štirimilijontega renaulta (gre za clia z dizelskim motorjem, srebrne barve, namenjenega francoskemu tržišču) so v Revozu izdelali v obdobju, ko se tovarna vrača na stara pota najučinkovitejših podružnic Skupine Renault. Prav tako z novim razvojnim ciklom načrtujejo uvedbo najsodobnejših tehnologij s področja digitalizacije, avtomatizacije ter e- in avtonomne mobilnosti.

Emanuel – Renault Clio Grandtour TCe 120 EDC GT Line

Borec ”križarske” vojne! – Renault Clio dCi 110 Intens

Zgornji predal. – Renault Clio R.S. 220 EDC Trophy