Slovenska premiera: Ford Fiesta ST in Ford Mustang

Na slovenske ceste sta zapeljala dva nova Fordova športnika. Eden je ikona filmskega platna, drugi pa ”nabiralec” hitrih krogov evropskih dirkališč. Kljub več desetletnemu obstoju, pa njuno poslanstvo ostaja enako.

Ford Fiesta ST200

Nova Ford Fiesta ST200 je na voljo letos ob 40. obletnici Forda Fieste in je najzmogljivejša serijska Fiesta doslej. V primerjavi z obstoječo Fiesto ST, bo imela nova Fiesta ST200 posebej umerjeni 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost, ki razvije za 10 odstotkov večjo moč, ki tako znaša 200 KM. Navora je za 290 Nm, kar je 20 odstotkov več od predhodnice.

Ford Fiesta ST200 pospeši od 0 do 100 km/h v 6,7 sekunde in zagotavlja hitrejše pospeševanje v posameznih prestavah za izboljšane vozne lastnosti in še bolj zabavno izkušnjo vožnje. Od 50 do 100 km/h tako Fiesta ST200 v četrti prestavi pospeši v 5,2 sekunde. Največja hitrost znaša 230 km/h. Za optimizacijo vozne izkušnje je Fiesta ST200 opremljena tudi z izboljšanim vzmetenjem in krmiljenjem.

Izboljšana notranja oprema vključuje unikatno delno usnjeno oblazinjenje sprednjih sedežev Recaro v ogljeno črni barvi, ki ga še dodatno poudarijo srebrni šivi in varnostni pasovi. Na osvetljenih oblogah pragov je logotip ST200. Vstavki iz ogljikovih vlaken v armaturni plošči, stopalke in prestavna ročica iz zlitine ter za različico ST specifičen volan.

Vstopna cena Fieste ST znaša 24.630 evrov.

Najboljša postala še boljša! – Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST Line

Ford Mustang

Legendarni Mustang je v Fordovi prodajni paleti že več kot petdeset let, a je v Evropo pripeljal šele v aktualni generaciji. Ta je takoj postala prodajna uspešnica, saj so jih na stari celini pokupili več kot 33.000. Sedaj je dočakal svojo prvo prenovo, ki se je oblikovno dotaknila predvsem zunanjosti, sicer pa je prinesla nekaj tehničnih novosti.

Za tiste, ki prisegate na udobje, boste zdaj v notranjosti našli 8-palčni osrednji zaslon, ki je občutljiv na dotik in 12-palčni zaslon, ki je umeščen pred volanski obroč, na njemu pa boste našli vse podatke, ki so pomembni za nemoteno vožnjo. Prav tako si lahko izberete radarski tempomat, sistem za preprečevanje trka, vrhunski avdio sistem. Že serijsko bo na voljo SYNC 3, ki se poveže z vašim pametnim telefonom in je združljiv z Apple CarPlayem in Android Autom.

Pri pogonskih sklopih pa je novost 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki je na voljo tako z osnovnim 2,3-litrskim štirivaljnikom z 213 kW (290 KM) kot z zmogljivim 5,0-litrskim V8 motorjem, katerega moč znaša 450 »konjev« in 529 Nm navora.

Vstopna cena Mustanga znaša 46.300 evrov za šibkejšo in 64.900 evrov za najmočnejšo izvedenko. Kabriolet vas bo stal vsaj 51.200 evrov, medtem ko doplačilo za samodejni menjalnik znaša od 4 do 5 tisočakov.

Ford Mustang je tretje leto zapored najbolje prodajani športni kupe na svetu

Majhne, a ključne spremembe legendarnega Ford Mustanga