Cestni dirkalnik: Renault Megane RS Trophy

Več moči, trše Cup podvozje, zapora diferenciala, štirikolesno krmiljenje ter optimalne gume Bridgestone so ključni elementi brutalne različice RS Trophy.

RS trophy je opremljen s podvozjem Cup, ki ima malenkost trše blažilnike, in Torsenovo mehansko zaporo diferenciala. Ima tudi štirikolesno krmiljenje, ki pri nižjih hitrostih omogoča, da se zadnji kolesi obračata nasprotno od sprednjih, medtem ko se pri višjih hitrostih sprednja in zadnja kolesa obračajo v isti smeri.

1.8-litrski turbo motor proizvede 221 kw moči (300 ‘konjev’), s šeststopenjskim ročnim menjalnikom bo zaloga navora štela 400 Nm, s šestopenjskim samodejnim menjalnikom pa 420 Nm. Od 0 do 100 km/h pospeši v 5,7 sekunde, njegova najvišja hitrost je 260 km/h.

Kar se tiče zunanjosti je vsekakor vpadljiv in je nemogoče, da bi na cesti ostal neopažen. Strupeno rumeno barvo odlično dopolnjujejo 19-palčna platišča z Bridgestone Potenza S001 gumami, kupci pa se bodo lahko odločili na nakup Recaro sedežev, odetih v alkantaro.


Pri razvoju je sodeloval tudi Nico Hülkenberg, dirkač formule 1 in ambasador divizije Renaultsport:

Slovenska premiera: Renault Megane R.S.


Dostopen dirkalnik. – Renault Megane RS Trophy 275

Te gane? – Renault Megane TCe130 Bose