Za vse vrste nalog! – Volkswagen Transporter 2.0 TDI 150 4Motion

Opažam, da se čedalje več družin odloča za nakup kombija. Ti so namreč postali sila civilizirani in prijazni nekomercialnim uporabnikom. Hočem reči, da se odslej tudi lastniki kombijev sekirajo za vsako prasko.

Še ne tako dolgo nazaj so kombiji bili pretežno v rokah serviserjev, gradbenikov, dostavnih služb ter tu in tam so bili prisotni pri bančnih ropih. Omenjeni uporabniki se niso kaj dosti brigali, če so občasno podrgnili kombi ob kakšno ograjo, znak ali avtomobil Z uporabnikovo potrebo po prostoru je želja po kobiju vzklila v mnogih lastnikih večjih avtomobilov, saj je kombi lahko predstavljal (poleg pridobitve prostora) tudi določeno olajšavo (manjši podjetniki). Posledično pa se zdaj štejejo tudi praske na kombijih.

Transporter je skoraj da nabolj prepoznaven kombi, ki je od leta 1950 našel prek 12 milijonov kupcev. ‘’Bulli’’ tudi v šesti generaciji (T6) ponuja mnoge različice. Na voljo z dvema različnima medosnima razdaljama in tremi višinami, kar omogoča od 5,8 do 9,3 kubičnega metra prostora, vozilo pa pri posamičnih različicah lahko obremenite z največ 1.217 kilogrami tovora. Testni Transporter je v dolžino meril kar 5,3 metra in nudil prostor za 8 oseb ter obilo prtljage.


Oblikovno ‘’ljudski kombi’’ ne prinaša revolucije, saj se s tem na nek način ustvarja nezamenljiva prepoznavnost.Opcijsko so na voljo LED svetila spredaj n zadaj, bogat nabor platišč ter barv zunanjosti. Več novosti je v kabini, ki je zdaj še za odtenek bolj ‘’osebna’’. Volanski obroč spomni na Golfa, prav tako tudi instrumentna plošča kot osrednji del z multimedijsko vsebino – za doplačilo sistem z zaslonom na dotik. Ravno ta pridih osebnega vozila pa bo cenil šofer, saj je kombi pregleden v vse smeri, vožnja pa zato enostavna. Dobro počutje za volanom nadgradijo še udobni sedeži, zgledna serijska oprema in mnoga odlagalna mesta. Navduši tudi precej dobra zvočna izolacija, izpopolnjena armaturna plošča ter za doplačilo sodobni varnostno-asistenčni sistemi, znani iz osebnih vozil.

Transporterja je poganjal preverjeni 150-konjski dvolitrski turbodizel, ki je bil sparjen s štirikolesnim pogonom 4Motion. Za prenos moči pa je skrbel ročni 6-stopnejski menjalnik. Mogoče ne najbolj pogosta kombinacija pogonskega sklopa, se je izkazala z zadostno močjo motorja, nudenjem oprijema na slabših podlagah oziroma površinah ter razumno testno porabo z 8,5 litra na 100 prevoženih kilometrov


Priporočilo.

S Transporterjem vsekakor ne boste zgrešili, vendar je potrebno paket (kombi) dobro, če ne že kar premišljeno sestaviti. Namreč, testni primerek je nekaj vmes. Ima lepo kovinsko barvo, le odbijači so plastični. Sveti z LED svetili, pelje pa se na jeklenih platiščih. Vsebuje štirikolesni pogon…Predlagam, da najprej razčistite, ali bo Transporter delovni konj ali zgolj pomagač pri obrti in bolj vaš počitniški prijatelj.

V prvi situaciji si ne predstavljam skrbi okoli LED svetil ter lepe kovinske barve…ostanite raje pri osnovnih izvedenkah. Če pa gre za družinsko izvedbo vsekakor obarvajte celoten kombi, privoščite mu alu kolesa, dvoje drsnih vrat, namesto štirikolesnega pogona priporočam samodejni menjalnik ter nekaj malega investirajte v multimedijo…otorci bodo hvaležni.

Legendarna prepoznavnost pa ima tudi svojo ceno. Osnovni Transporter stane….., z dodatki pa cena naraste. Za takšnega kot je na sliki je potrebno odšteti nekaj manj kot 40 tisočakov.

Specifikacije – Volkswagen Transporter 2.0 TDI 150 4Motion

Vrsta motorja: Turbodizelski, štirivaljnik
Prostornina motorja: 1.968 ccm
Moč motorja: 110 kW (150 KM) pri 3.250 vrt./min
Navor: 340 Nm pri 1.500 vrt./min
Menjalnik: ročni, 6-stopenjski
Pogon: štirikolesni pogon
Največja hitrost: 179 km/h
Pospešek: 12,9 s
Poraba na testu: 7,9 l/100 km
Mere vozila: 5.302 mm x 1,905 mm x 1.971 mm
Medosna razdalja: 3.000 mm
Prostornina prtljažnika: 713-7.800 l
Rezervoar: 62 l
Masa vozila: 2.052 kg
Cena osnovnega modela: 23.990 €
Cena testnega modela: 39.413 €

30 let Californie: Model za ljudi svobodnega duha

Za katera vozila stane celoletna vinjeta 220 evrov?

To je seznam avtomobilov, ki so jih v letu 2016 ukradli pri nas!