Slovenska premiera: Hyundai i20

Osveženi Hyundai i20 s prenovo lovi korak s časom. Z učinkovito motorizacijo, pametno tehnologijo ter dobro cenovno pozicijo pa želi svoje mesto med najboljšimi v svojem razredu še bolj utrditi.

Hyundai i20 ima po prenovi spremenjen prednji del z značilno masko hladilnika in oblikovno osvežen zadek. Po novem je malčka možno naročiti  tudi v eni izmed 17ih dvobarvnih kombinacij. Model i20 pa bo na voljo v 3- in 5-vratni različici ter malce bolj pustolovsko naravnani verziji Active.

Pod oznako SmartSense združuje novi i20 nabor naprednih sistemov v pomoč vozniku, ki med drugim obsega sistem za preprečevanje naleta, sistem za pomoč pri ohranjanju voznega pasu, sistem za nadzor voznikove zbranosti in sistem za samodejno zasenčenje dolgih luči. Napredne funkcije povezljivosti in izpopolnjen navigacijski system omogoča novi infozabavni vmesnik Display Audio s 7-palčnim zaslonom na dotik, ki podpira tudi storitvi Apple CarPlay in Android Auto.


Tokrat brez dizlov…

Zahtevam trga se je prilagodila tudi ponudba motorjev, ki zdaj obsega različno zmogljiva bencinska motorja, za več lagodja v vožnji pa je možno dodati 7-stopenjski robotizirani menjalnik z dvojno sklopko (7DCT). Bencinska motorja ustrezata novemu standardu Euro 6d Temp.

1,0-litrski bencinski motor T-GDI je na voljo v dveh različicah, in sicer z 88 kW (120 KM) ter s 74 kW (100 KM). Slednjega je moč združiti s Hyundaijevim sedemstopenjskim robotiziranim menjalnikom z dvojno sklopko (7 DCT). 1,25-litrski štirivaljni motor, je na voljo v šibkejši in močnejši različici in razvije 55 kW (75 KM) ali 62 kW (84 KM). Največji navor je 122 Nm in je pri obeh enak. Motor je standardno opremljen s 5-stopenjskim ročnim menjalnikom.


Lani je število v Evropi prodanih i20 prvič preseglo 100.000, do konca maja 2018 pa je bilo vključno s prvo generacijo prodanih več kot 760.000 vozil z oznako i20. Pri Hyundaiu so prepričani, da ne gre za naključje, saj je i20 v celoti zasnovan v Evropi po okusu voznikov stare celine. Izdelujejo ga v Hyundaijevi tovarni v Turčiji.

Novi i20 je na izbiro v štirih stopnjah opreme Life, Comfort, Style in Premium. Vstopna različica novega i20 1,25 CVVT Life 5V stane 10.990 eurov, medtem ko bo za turbinsko gnanega 1,0 T-GDI (100 KM) z opremo Life 5V potrebno odšteti 12.190 eurov. Doplačilo za 7-stopenjski robotizirani menjalnik je 1.290 eurov. Najmočnejši i20 z opremo Premium pa se ceni na 15.840 eurov z vključenim akcijskim popustom 1.200 eurov.

Narejen po naših merah. – Hyundai i20 1.25 Style

Trivratni i20

Zlato krmilo za Korejca