Novost slovenskih cest je Seat Tarraco, ki bo kot tretji terenec znamke družbo delal Aroni ter Ateci. V svoj segment vnaša nekaj španskega temperamenta, hkrati pa zaostruje koncernski boj.

Oblikovno Tarraco izstopa, še najbolj sledi najmanjši Aroni. Njegova pojava se bohoti s samozavestjo in trdnostjo, ob stranskem pogledu pa ne more skriti podobnosti s Škodinim Kodiaqom in morda še bolj s Volkswagnovim Tiguanom Allspace. Kako ne bi, saj je sestavljen na VAG-ovi MQB-A platformi s podaljšano medosno razdaljo.

Štiri motorne različice

Šibkejši 1,5-litrski benciner (150 KM, 250 Nm) je na voljo s 6-stopenjskim ročnim menjalnikom in pogonom na sprednji kolesi. Sledi mu dvolitrski TSI (190 KM, 320 Nm), ki je opcijsko na voljo s 7-stopenjskim DSG menjalnikom in štirikolesnim 4Drive pogonom.

Dizelsko stran zastopa dvolitrski TDI s 150 ali 190 »konjiči« oziroma 340 ali 400 Nm navora. Šibkejši dizel ima pogon speljan le na sprednji kolesni par, za doplačilo pa vam vseeno dodajo DSG menjalnik, medtem ko je močnejši TDI opremljen tako s 4Drive in DSG.


Pogonski tehnologiji bo v pomoč cela četa elektronskih pomočnikov. Ti bodo samodejno zavirali v sili, skrbeli za ohranjanje vozila na voznem pasu, bdeli nad pešci in kolesarji, samodejno parkirali Tarraca v nagnetenih mestnih središčih in podobno.

Dva paketa opreme in seznam dodatkov

Ključni adut Tarraca je seveda uporabnost in njegova prostornost. Velika digitalizaciji podrejena kabina, ki je oplemenitena z največ 10,25-palčnim osrednjim interaktivnim zaslonom nudi prostor za do sedem potnikov.

Dva se seveda nahajata v tretji vrsti in v kolikor ta ni v funkciji vam Tarraco zagotavlja do 700 litrov prostora za prtljago (1.775 litrov ob zloženi drugi in tretji vrsti). Če pa se že v osnovi odločite za standardni 5-sedežni red, bo Tarraco sprejel 760 litrov prtljage oziroma 1.920 ob zloženi drugi vrsti.

Tarraco bo na voljo v dveh nivojih opreme, in sicer osnovni Style (digitalni kombinirani instrument, tempomat, parkirni senzorji zadaj, klimatska naprava, 3x USB, 8 zvočnikov, 17-palčna alu platišča, funkcija E-Call, dnevne LED luči, keyless go, mizici na hrbtni strani …) in nekoliko višji Xcellence (odbijača v barvi vozila, prilagodljiv tempomat, progresivno krmiljenje, samodejna 3-področna klimatska naprava, 19-palčna platišča, kamera za vzvratno vožnjo …)

Seat Tarraco je na voljo od 28.065 evrov, kolikor stane osnovni benciner, medtem ko bo vstopni dizelski model na voljo od 30.241 evrov naprej.