Za razliko od mnogih posodobitev, je tale konkretna, pravijo pri Audiju. Od aktualnega A4 so ostali le pokrov motorja, streha in prtljažni del, vse ostalo pa so inženirji v Ingolstadtu nekoliko posodobili. Pa so res?

Novi A4 je dimenzijsko za nekaj milimetrov zrasel in deluje bolj zrelo. Sprednji in nekoliko spremenjeni žarometi so popolnoma v LED tehnologiji, opcijsko pa še matrični, maska vozila pa je odvisna od stopnje izbrane opreme.

Digitalizacija prevzema kabino, zato bo voznikova instrumentacijska plošča delno ali pa popolnoma digitalna, še največjo spremembo pa predstavlja nov 10,1-palčni osrednji multimedijski zaslon občutljiv na dotik, ki pa ga po novem ne bo več moč upravljati s skoraj ikoničnim sredinskim vrtljivim gumbom. Razširjene so tudi povezljivostne funkcije, kar nekaj funkcij pa boste lahko upravljali z vašega mobilnika.

Nič manj viharno ni bilo niti pod motornim pokrovom, kjer je svoj dom poiskala 12-voltna  tehnologija blagega hibrida (MHEV). Ta je sodeluje s tremi od šestih agregatov, ki bodo v novem A4 na voljo. Razpon moči bo znašal od 150 do 347 »konjev«, kolikor jih bo imel prenovljeni in dizelsko gnani S4.