Opel bo elektrificirano pot nadaljeval s premiero novega priključnega hibrida Grandland X Hybrid4, ki bo s seboj pripeljal najsodobnejšo pogonsko tehnologijo.

Osnovo tvorijo 1,6-litrski turbobencinar, dva elektromotorja, štirikolesni pogon in litij-ionska baterija s kapaciteto 13,2 kWh. Sistemska moč naj bi znašala kar 300 »konjev« in to ob porabi le dobrih dveh litrov goriva na 100 kilometrov. Omenjeni 4-valjni agregat je bil osnovan prav za hibridni pogon, posebnost pa je tudi štirikolesni pogon, ki ga tvorita elektromotorja na sprednji in zadnji osi (zadnji z diferencialom), med njima pa je postavljen elektronski 8-stopenjski samodejni menjalnik.

Grandland X Hybrid4 bo omogočal štiri načine vožnje – popolnoma električno, hibridno, štirikolesno in športno. V prvi, torej le električni, ima vozilo avtonomijo do največ 48 kilometrov, hibridni način pa bo med vašo vožnjo iskal optimalno razmerje med oktani in elektroni.

Prvi priključni hibrid pod Oplovo streho bo serijsko opremljen s 3,3-kilovatnim polnilcem, za doplačilo še z enkrat močnejšim, dodatno pa bo serijsko opremljen s sistemom za regeneracijo zavorne energije. Glede na tehnologijo pod pločevino bo temu primerna tudi tista v kabini, ki bo nudila skoraj največ kar Opel premore.