Renault je snel kamuflažo z modela Espace, ki dobiva nove tehnološke in varnostne lastnosti.

Novi Renault Espace, ki bo v Evropi predstavljen spomladi leta 2020, je bil podvržen subtilnim oblikovalskih spremembam, ki vključujejo nove prilagodljive žaromete LED Matrix, zadnje luči s prenovljenim LED podpisom, nova kolesa, posodobljen zadnji odbijač in nov prednji del za različico Initial Paris.

Prenova je vidnejše vplivala na potniško kabino. Sredinska konzola je bila preoblikovana z novim zaprtim prostorom za shranjevanje, ki vključuje dva držala za skodelice in par USB priključkov. Sistem za zabavo zdaj deluje na najnovejšem vmesniku Easy Connect preko 9,3-palčnega portretno naravnanega zaslona na dotik s podporo Apple CarPlay in Android Auto. Novost je tudi nastavljiv 10,2-palčni digitalni zaslon instrumentne plošče, ki vsebuje 3D navigacijski zaslon.

60-odstotkov kupcev izbralo Initiale Paris

Renault zdaj ponuja izbiro med dvema usnjenima oblazinjenima Nappa, črnim titanom in lahkim peščeno-sivim, ki vsebuje dvojno prekrivanje. 10-stopenjsko nastavljiva sedeža za voznika in sovoznika, sta lahko ogrevana in prezračevana, ter ponujata masažno funkcijo. Novi Renault Espace Initiale Paris ima tudi laminirana bočna stekla za najboljšo možno zvočno udobje. Vse različice Renault Espace bodo serijsko opremljene z ogromno stekleno streho ter možnostjo med petimi ali sedmimi sedeži.


Paleta motorjev vključuje tri možnosti, začenši z 1,8-litrskim štirivaljnim bencinskim motorjem s turbinskim polnjenjem, ki si ga delita Alpine A110 in Megane RS. Tukaj razvije 225 KM in je povezan izključno s sedem stopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko. Poleg tega Renault ponuja par 2,0-litrskih dizelskih motorjev s 160 KM in 200 KM, sparjenih s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom z dvojno sklopko.

Razpon aktivne varnosti zdaj vključuje sistem za avtomatsko vožnjo stopnje 2, ki deluje med 0 in 160 km/h. Vključuje funkcijo Stop&Go za vožnjo po avtocesti, napredno parkirno pomoč, sistem za opozarjanje na prečni promet, aktivno zaviranje ob naletu in še več. Podvozje novega Espacea je lahko opremljeno z Renaultovim štirikolesnim krmiljenjem 4Control v kombinaciji s prilagodljivimi blažilniki in tremi načini vožnje – Eco, Comfort in Sport.