Lexus je temeljito prenovil všečno limuzino IS. Mogočna maska, ostre linije ter varčno-zmogljivi pogonski sklopi. S pridihom prestiža takšna limuzina konkurira najboljšim.

Težava pa je, da Lexus IS z letnico 2021, kljub prenovi ne bo prispel v Evropo. Konkurent BMW serije 3 bo po novem naprodaj le v ZDA, na japonskem in nekaterih azijskih trgih. Na stari celini se bomo morali zadovoljiti z nekoliko večjim ES-om, saj je bolje prodajan od IS-a, 80 odstotkov prodaje pa zajemajo SUV-ji.

Novi IS sicer uporablja enako platformo, vendar je za 30 mm dalji in 30 mm širši od predhodnika. Povečali so kolesne loke, zaradi vgradnje večjih 19-palčnih platišč. Širši in nižji položaj pripomore k boljši vozni dinamiki, izrazite zunanje linije pa dopolnjujejo športno usmerjenost. F-Sport modeli se pohvalijo še s tridimenzionalno mrežasto masko in nižjim zajemom zraka. Ponujena sta nova LED žarometa s tremi snopi svetlobe, elegantna strešna linija se združuje z zadkom, kjer se nov svetilni element razteza čez celotno širino.

Postavitev notranjosti bo poznavalcem Lexusa zelo znana, nadgradnja tehnologije pa zelo dobrodošla. Osnovni modeli so serijsko opremljeni z 8-palčnim zaslonom na dotik, tisti z navigacijo prejmejo 10,3-palčni zaslon. Oba sistema imata vgrajeno povezljivost z Apple CarPlayem, Android Autom in Amazon Alexo. Mark Levinson ozvočenje ima sedaj 17 zvočnikov in 1800 W moči, sodobnejša je prav tako asistenčna in varnostna tehnologija.


Pogonska sklopa ameriške izvedenke sta osnovni 2-litrski turbo bencinar z 241 KM in 3,5-litrski V6 z 260 ali 311 KM. Inženirji so povečali togost šasije, novo vzmetenje poskrbi za več udobja, kabina pa koristi več tišine. Trenutni model IS vsaj do začetka prodaje novega v ZDA ostaja na domačih prodajnih tleh. Zatem ostaja njegova prihodnost nejasna.