Na slovenske ceste je zapeljala četrta generacija Honde Jazz, ki po novem ponuja le hibridni pogonski sklop. Velik poudarek ostaja na praktični prilagodljivosti ter varnosti.

Honda Jazz ima za seboj že bogato zgodovino, saj so bile prve tri generacije po svetu prodane v kar 7,5 milijona primerkih. V Sloveniji je do zdaj prepričal že 2.486 kupcev. A časi se spreminjajo, zato je tudi Jazz moral narediti korak naprej. Na nek način ga je sicer že leta 2011, ko je ga je prvič poganjal hibridni sklop, a sedaj ta ni le obstranski del ponudbe, pač pa glavni igralec. Odslej je Honda Jazz namreč le še hibrid.

Pogonski sklop se imenuje e:HEV in poleg 1,5-litrskega bencinskega z močjo 72 kW (97 KM) sestavljata še dva kompaktna zmogljiva elektromotorja ter litij ionska baterija. Moč celotnega pogonskega sklopa je 80 kW (109 KM). Bolj impresiven je največji navor, ki znaša kar 253 Nm. Kombinacija obljublja pospešek do stotice v 9,4 sekunde in največjo hitrost 174 km/h. Poraba goriva pa znaša 4,5 litra.

Izbirati je mogoče med tremi režimi vožnje – električnim, hibridnim ali izključno bencinskim pogonom. Prva dva sta primerna predvsem za mesto, slednji pa za na avtocesto. Izbira pogonskega načina se izvaja samodejno, saj krmilna elektronika ves čas analizira in izbira najboljšo kombinacijo. Voznik vseeno lahko izbere še način B, ki je namenjen intenzivnemu polnjenju baterije.


V primerjavi s predhodnikom je notranjost prava osvežitev, saj je oblikovalsko končno dosegla raven bolj šik evropskih malčkov. Predvsem pa navduši s prostornostjo, ki je nadgrajena še s pametnim zlaganjem zadnjih sedežev. Teh uporabnih akrobacij smo vajeni že od prvega Jazza dalje.

Slovenski kupci bodo pri Jazzu imeli precej omejeno izbiro. Zaradi zakasnitev v proizvodnji na račun koronavirusa pa bodo tudi količine običajne hibridne izvedbe močno omejene. Letos bo tako vsaj 21.990 evrov za Jazza lahko odštelo le 15 kupcev.