Butična znamka z bogato prepleteno zgodovino je ustvari še eno mojstrovino. Bugatti Bolide je najbolj ekstremen model doslej, ki se ponaša z izjemnim razmerjem med težo in močjo.

Inženirji so model razvili iz “radovednosti”, v smislu kaj pa če? Vodilni inženirji pri Bugattiju so se namreč lotili eksperimentalne študije, pri kateri so okoli ikoničnega osemlitrskega 16-valjnega motorja zgradili radikalno lahek avtomobil. Ali kot pravi izvršni direktor Bugattija Stephan Winkelmann, ima koncept bolide “samo štiri kolesa, motor, menjalnik, volan in kot edini luksuz dva sedeža.”

Vrhunsko dodelan dirkalnik ni zgolj predelan Chiron, saj so ga zasnovali povsem na novo. Večjo moč ima tudi šestnajstvaljnik, ki ob uporabi dirkalnega goriva razpolaga s kar 1.360 kilovati moči (1.850 ‘konjev’) in impresivnimi 1.850 Nm navora. Tehta samo 1.240 kilogramov, kar pomeni, da razmerje med težo in močjo znaša 0,67 kg na eno konjsko moč. Pri izdelavi so uporabili ogljikova vlakna in lahke titanove zlitine ter ga opisujejo kot “najbolj ekstremen, brezkompromisen, najhitrejši in najlažji koncept vozila v sodobni zgodovini podjetja”, ki teoretično lahko doseže hitrost nad 500 km/h

Po simulacijah so njegove številke sledeče:


  • Pospešek od 0 do 100 km/h: 2,17 sekunde
  • Pospešek od 0 do 200 km/h: 4,36 sekunde
  • Pospešek od 0 do 300 km/h: 7,37 sekunde
  • Pospešek od 0 do 400 km/h: 12,08 sekund
  • Pospešek od 0 do 500 km/h: 20,16 sekund

Simulacije so pokazale še, da bi lahko s krogom v Le Mansu opravil v 3 minutah in 7 sekundah. S progo Nordschleiffe pa v 5 minutah in 23 sekundah.

“Bolide je končni odgovor na vprašanje, kaj če bi Bugatti izdelal hiperšportni avtomobil za na progo, ki bi ustrezal varnostnim zahtevam FIA,” je povedal Stefan Ellrott, član upravnega odbora Bugattija in vodja tehničnega razvoja. Glede na vložen napor bi lahko pričakovali omejeno serijsko proizvodnjo, vendar v tem trenutku še ni potrjena.