To je najbolj zmogljiv brezstrešni konjiček iz Maranella. Ferrari SF90 Spider se po zmogljivosti in ceni uvršča na vrh Ferrarijeve ponudbe.

Ferrari SF90 Spider poganja hibridni sistem sestavljen iz 4-litrskega V8 turbo bencinskega motorja in treh elektromotorjev, s skupno močjo 1.000 KM ter 800 Nm navora. Pospešek do stotice se zgodi v 2,5 sekundah, 200 km/h doseže v sedmih sekundah, ustavi pa se pri 340 km/h.

Sredinsko nameščen osemvaljnik proizvedeno moč pošilja na zadnji kolesni par preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika. Sprednjo os žene elektromotor z 220 KM. Tako je SF90 Spider štirikolesno gnani superšportnik. Med različnimi voznimi programi lahko kot pričakovano pretikamo z eManetino gumbom na volanu.

Posebnost tega Ferrarijevega modela je hibridni sklop, zato lahko v eDrive načinu do 25 kilometrov prevozi na elektriko. Hibridni sistem ponuja asistenco motorju na notranje izgorevanje tako, da pošilja moč na potrebno os, bliskovito delovanje vektoringa navora pa pomaga pri hitrem speljevanju iz zavojev.

Tako kot SF90 Stradale je tudi Spider oborožen z vso najnovejšo Ferrarijevo tehnologijo, kot je Slip Slide sistem za enostavno nadzorovano drsenje čez ovinke in razni varnostni pripomočki. Ponujen je z dodatnim paketom Assetto Fiorano za vožnjo po dirkaški stezi, kar zajema blažilnike dobavljene iz domačega dirkaškega oddelka, 21 kilogramov olajšav, ogromno karbonskih in titanskih komponent ter možnost izbire dvobarvne kombinacije zunanjosti.

SF90 Spider ohranja enako silhueto kupejevsekga brata, z lahkotno, v le 14 sekundah zložljivo, streho. V zloženi poziciji sta glavna elementa sredine vozila dve izboklini in steklen pokrov motorja s pogledom v srce avtomobila. Dodatek premične strehe in potrebnega mehanizma je kriv za poskok mase za 100 kilogramov v primerjavi s kupejem.

Precej nespremenjena ostaja tudi notranjost, z izjemo dveh krilc z namenom zmanjšanja neprijetnega turbulentnega zraka. Še vedno je precej preprosta, s 16-palčnim digitalnim voznikovim prikazovalnikom, čisto sredinsko konzolo in sodobnim volanom s kapacitivnimi gumbi. Po besedah Ferrarijevega marketinškega oddelka bo SF90 Spider približno 10 odstotkov dražji od Stradaleja, torej blizu 470 tisočakov.