Majhni električni avtomobili so krik zadnje mode. In najbolj modna od vseh je definitivno Honda e. Novost slovenskih cest z več kot 200 kilometri dometa je na voljo že za 29.900 evrov.

Honda e je nedavno prejela nagrado za oblikovanje Red Dot. Nič šokantnega glede na njeno prikupno podobo. Ta je obenem tudi precej pametna. Namesto ogledal ima denimo nameščene kamere. Notranjost vozila je skoraj popolnoma digitalizirana. Glavno vlogo igrata dva 12,3-palčna zaslona občutljiva na dotik, družbo pa jim tvorijo še trije manjši. Ambient je zasnovan v stilu dnevne sobe, skupaj s tehnologijo pa je vse zapakirano v dva paketa.

Serijska oprema Honde e ponuja Single-pedal vozni način, električno parkirno zavoro, ESP, ABS, 6 zračnih blazin, samodejno klimatsko napravo, kamero za vzvratno vožnjo, parkirne senzorje tako spredaj kot zadaj, ogrevane prednje sedeže, nadzor pred zapustitvijo vozišča, 6 zvočnikov, DAB radio, navigacijo, sistem za sledenje voznemu pasu, radarski tempomat …

Višji paket e Advance dodaja sistem za opozarjanje pred vozili v mrtvem kotu, ogrevan volanski obroč, 360-stopinjsko kamero, digitalni notranji sredinsko vzvratno ogledalo, parkirni pilot …


Honda E prihaja v dveh močnostnih različicah, in sicer s 136 ali 154 konjskimi močmi. Pri obeh bo navor znašal 315 Nm. Dovolj, da bo japonski mini »električar« do stotice pospešil v približno osmih sekundah. Pod pločevino se skriva litij-ionska baterija s kapaciteto 35,5 kWh, ki dovaja energijo elektromotorju, nameščenemu na zadnji osi vozila. V kolikor se sprašujete o dosegu Hondinega malčka, je le-ta odmerjen z 222 kilometri.

Cene nove Honde e se bodo pričele pri 29.900 evrih, medtem ko bo za zmogljivejšo, in opremljeno za stopnjo višje, odšteti 33.990 evrov.