Kmalu bo Mercedes razkril svojo električno zastavonošo, izjemno pomemben model EQS. Osrednja tematika je zagotovo njegova digitalna armaturna plošča s površino 0,24 kvadratnega metra.

Ukrivljena steklena plošča je nov tako imenovani Mercedesov informacijsko-zabavni sistem ‘Hyperscreen‘. Digitalna armaturna plošča vsebuje tri zaslone, ki se raztezajo čez celotno širino vozila in se med sabo brez težav prepletajo.

Za vse računalniške frike, sistem poganja 8 CPU jeder in 24 gigabajtov RAM-a. Ima 12 aktuatorjev, ki ustvarijo povratne informacije ob vaših dotikih, udarcih, stiskih ali potezah. Mercedes je razkril, da so sami zasloni (OLED za potniški in srednji zaslon, verjetno LCD za voznika) posebej odporni na praske in prevlečeni s premazom, da so tako manj odsevni in enostavnejši za čiščenje. Zaslon sovoznika se samodejno izklopi oziroma preide na statično sliko, če na sovoznikovem sedežu ni osebe.

Z vidika varnosti so vse večja skrb informacijsko-razvedrilnimi sistemi, ki temeljijo na velikih zaslonih na dotik, saj so lahko precej moteči. Toda Mercedes trdi, da je najnovejša različica programske opreme MBUX (prvič nameščena v novem razredu S, čeprav z manjšim pokončnim zaslonom na dotik) “radikalno enostavna za upravljanje”. S prefinjeno umetno inteligenco namreč izve, kako voznik uporablja sistem, in “proaktivno prikaže prave funkcije ob pravem času ”.


Mercedes ta sistem imenuje “zero layout”. Ideja je, da so najpomembnejše oziroma najpogosteje uporabljene funkcije oddaljene le en dotik stran, zato vozniku ne bi bilo treba drsati po podmenijih ali pogosto izdajati glasovne ukaze.