To je novi Taycan Cross Turismo, športen karavan pripravljen za dogodivščine na brezpotju. Porschejeva unikatna mojstrovina ponuja nekaj osvežilnega.

Na kratko je Taycan Cross Turismo nekoliko višji in prostornejši Taycan namenjen avanturistom moderne dobe. Od tal je oddaljen za dodatnih 20 mm ali 30 mm ob izbiri terenskega paketa. Takšne »shooting brake« oblike bodo najbolj hvaležni zadnji potniki, kjer je 47 mm več prostora za glavo, nekoliko je zrasel tudi prostor za noge, prtljažnik pa sprejme do 446 litrov prtljage (1.212 ob podrtju zadnje klopi).

Pogonski sklopi so identični tistim v limuzinskem Taycanu z oznakami 4, 4S, Turbo in Turbo S. Pri vseh izpeljankah bo pogon speljan k štirim kolesom. Opremljeni so izključno z največjim 800-voltnim baterijskim sklopom s kapaciteto 93,4 kWh. Osnoven Taycan 4 ponuja največjo moč 476 KM in pospešek do stotice v 5,1 sekunde. Pri 4S zmogljivost zraste na 490 KM ali za kratek čas na 571 KM v »overboost« načinu, stotico tako doseže v 4,1 sekunde. Vrh ponudbe zastopata Turbo in Turbo S z osnovnih 625 KM, kar v overboost programu poskoči na 680 oziroma 751 KM. Turbo S se tako do stotice izstreli v 2,9 sekunde in doseže maksimalnih 250 km/h.

Z enim polnjenjem, odvisno od različice, lahko prevozimo med 388 in 456 kilometrov. Tako kot standardni model, tudi Cross Turismo ponuja polnjenje z dvosmernim tokom z močjo 11 kW ali 22 kW ob doplačilu, hitro polnjenje z močjo 270 kW lahko 100 kilometrov dometa povrne že v 5 minutah.

V stilu Allroada

Zunanjost sledi slogu Panamere Sport Turismo, s terensko usmerjenimi plastičnimi okrepitvami kolesnih lokov in spodnjega dela odbijačev. Cross Turismo omogoča tudi nekaj zanimivih praktičnih dodatkov namenjenih predvsem aktivnem preživljajo prostega časa. Posebej zasnovan nosilec za kolesa na zadku ne ovira odpiranja prtljažnih vrat in se odlično ujema z dvema modeloma električnih koles, oblikovanih v stilu Cross Turisma. Kupci lahko dodatno izberejo še strešne nosilce in strešni kovček, zmožen uporabe vse do hitrosti 200 km/h.

Drugod je zgodba enaka kot pri običajnem Taycanu, notranjost opredeljujejo trije (opcijsko štirje) zasloni, preprosto oblikovanje in kakovostni materiali. Vredno je omeniti paket Off-Road Design, ki med drugim namesto štoparice na vrh armaturne plošče prinaša kompas. Skladno s terensko tematiko so dodali vozni način Gravel, za boljši nadzor na makadamskih poteh.

Začetek prodaje v Sloveniji lahko pričakujemo proti poletnim mesecem, v domači Nemčiji bo potrebno za osnovnega odšteti 93.635 evrov, za strupenega Turbo S pa najmanj 187.764 evrov.

Rabljeni električni avtomobili: Kaj ponuja slovenski trg?