Moderna reinkarnacija japonske legende je prejela posebno omejeno serijo, poimenovano po španskem dirkališču, kjer je Supra leta 2019 doživela evropsko premiero. Stari celini naj bi namenili vsega 90 primerkov, katerih cena bo pričakovano višja od standardnih slovenskih 72.900 evrov.

Spremembe v primerjavi z običajno izvedenko Toyote Supre so večinoma kozmetične. Supra Jarama ima nova matirano črna 19-palčna platišča, unikatno Horizon modro karoserijsko barvo in rdeče obarvane štiribatne Brembo zavorne čeljusti. Podobna zgodba se nadaljuje v notranjosti, kje so sedeži odeti v črno alkantaro s kontrastnimi modrimi šivi, okrasni elementi so iz ogljikovih vlaken, na armaturi najdemo obeležitev z obrisom dirkališča Jarama ter serijsko številko avtomobila.




Osnovna oprema vključuje digitalne merilnike, 8,8-palčni informacijski sistem, ozvočenje z 10 zvočniki in povezljivost z Apple CarPlay ter Android Auto storitvama. Na področju varnosti so posebni Supri serijsko namenili Safety+ paket, ki prinaša zaviranje v sili, adaptivni tempomat, prepoznavanje prometnih znakov in pripomoček za uravnavanje snopa svetlobe.

Pod motornim pokrovom Supre Jarama Racetrack Edition bo rohnel enak 3-litrski vrstni šestvaljnik podprt s turbino, ki proizvede 340 KM in 500 Nm navora. Vsa moč se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na zadnji kolesni par. Pogonski sklop omogoča pospešek do stotice v 4,3 sekunde.

Toyota Yaris je Evropski avto leta 2021