Alpina B8 Gran Coupe oživlja oznako B8, zadnjič uporabljeno na redkem kupeju iz devetdesetih.

V osnovi je Alpina B8 Gran Coupe močno predelana štirivratna različica BMW-ja M850i. Poganja jo 4,4-litrski V8 podprt z dvema turbopolnilnikoma, ki je zmožen ponuditi 457 kW (621 KM) in 800 Nm navora. Moč se preko osemstopenjskega samodejnega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Izkupiček je 2,2 tonska super limuzina s pospeškom do stotice v 3,4 sekundah in maksimalno hitrostjo 324 km/h.

Kot je za Alpinine modele pričakovano, je njihova zmogljivost speljana z mislijo na lepše razpolaganje z močjo, kot pri nabrušenem BMW-ju M8. S tem razlogom je maksimalen navor na voljo že pri 2.000 vrtljajih. Štirikolesno krmiljenje in vzmetenje sta bila nastavljena za boljšo stabilnost ter udobje pri visoki hitrosti.


Zamenjali so tudi standarden izpušni sistem, s poudarkom na zmanjšanju protitlaka izpušnih plinov in dosegu prijetne simfonije – aktiven nadzor izpuha spreminja glasnost glede na izbran vozni način. Izboljšave na področju podvozja vključujejo nastavitve adaptivnih blažilnikov, za povečano udobje v dodatnih programih Comfort+ in Sport+, dodatne ojačitve pa skrbijo za boljši nadzor pri dinamični vožnji.

Alpina tradicionalno pusti svoj pečat tudi pri zunanjem in notranjem oblikovanju. Na sprednji odbijač so namestili značilen spodnji del z Alpina napisom. Prav tako je preoblikovan zadek s štirimi izpušnimi cevmi in manjšim krilcem na robu prtljažnih vrat. S strani lahko opazimo prepoznavna 21-palčna večkraka platišča. V notranjosti je iDrive kolesce okrašeno s kristalom in Alpina logotipom. Ogromno je standardne opreme, kot so ogrevani sedeži, Merino usnjeno oblazinjenje ter Harman Kardon ozvočenje.

Alpino B8 Gran Coupe je že mogoče naročiti, osnovna cena v domači Nemčiji je postavljena pri 161.200 evrih, a ta lahko kaj hitro zraste.

Alpina D3: Bavarec z dizelskim srcem!