Alpina predstavlja popolnoma novega D3 S, ki je zmogljiva dizelska različica aktualne G20 generacije BMW-ja serije 3.

Alpina skozi zgodovino uspešno prodaja dizelske modele, saj ponujajo veliko navora in so bolj ekonomični od sorodnih bencinsko gnanih modelov. Enak recept so uporabili pri razvoju najnovejšega člana. Pod motornim pokrovom je modificirana različica BMW-jevega B57 3-litrskega šestvaljnega linijskega motorja, podprtega z dvema turbopuhaloma. Motor iz modela M340d zmore 355 KM in 730 Nm navora. D3 S se pohvali z večjima hladilnikoma zraka in izboljšanim hladilnim sistemom. Precej presenetljiva je tudi povprečna poraba 6,4 litrov.

Ker so motor pri BMW-ju originalno povezali z 48-voltnim zaganjalnim generatorjem, je D3 S prva Alpina z elektrificiranim pogonskim sistemom. Poleg bolj prefinjenega delovanja stop-start sistema, ta lahki hibridni sistem poskrbi za dodaten poskok navora ob pospeševanju. Osemstopenjski ZF samodejni menjalnik je prejel rahlo spremembo programske opreme, da lažje zdrži več navora, omogoča tudi doseg višje hitrosti. Limuzinska izvedenka se ustavi pri 274 km/h, karavanski Touring pa pri 270 km/h. Čas pospeševanja do stotice je 4,6 sekund oziroma 4,8 sekunde pri karavanu.

Moč se preko xDrive pogona prenaša na vsa štiri kolesa, D3 S pa to nadgrajuje z novim diferencialom z delno zaporo zadaj in z adaptivnim športnim vzmetenjem iz modela B3. Za značilno Alpinino prefinjeno vozno izkušnjo poskrbijo Eibach vzmeti, za krmiljenje in občutek na volanu pa negativen naklon sprednjih koles. Seveda so zmogljivejše tudi zavore, medtem ko kovana platišča znižajo maso za 14 kilogramov.


Drugod lahko hitro opazimo značilne Alpina elemente. Mednje spadajo aerodinamične izboljšave, 19- ali 20-palčna platišča in črtaste nalepke na boku vozila. Prve dostave novih D3 S se pričnejo letos novembra. Po trenutnem nemškem ceniku je za limuzino potrebno odšteti najmanj 70.500 evrov, za Touringa pa 71.900 evrov.