Škoda Kodiaq se v novo modelno leto podaja s sežnjem posodobitev in novim strupenim vRS z močjo Golfa GTI.

S prenovo so želeli vozilu dati »jasnejši« videz. Nos je nekoliko bolj pokončen, z novo masko in položnejšim pokrovom motorja. Tanjša žarometa imata standardno LED tehnologijo. Prvič Kodiaq ponuja izbiro matričnih LED žarometov. Na zadku videz popestri sveža LED osvetlitev, višji nivoji opreme prejmejo dinamične smernike, vse skupaj povežejo nova oblikovanja 17- do 20-palčnih platišč.

V notranjosti je Kodiaq prejel nov volan z dvema ali tremi kraki, spremenjene dekorativne elemente in izbiro kontrastnega prešitja. Sprednja sedeža lahko po novem opremimo z gretjem in hlajenjem, kot z masažno funkcijo, kar je standardno na najvišjem nivoju opreme Laurin & Klement. Star doplačljiv zvočni sistem Canton z osmimi zvočniki je sedaj zmogljivejši z desetimi enotami.


Informacijski sistem z osem ali 9,2-palčnim sredinskim zaslonom na dotik ostaja, sicer s posodobljeno programsko opremo in novim »Laura« asistentom v sklopu povezljivosti s pametnim telefonom. Pred voznikom se nahajajo 10,25-palčni digitalni merilniki, kjer lahko upravljamo vse najnovejše vozne in varnostne pripomočke.

Običajna izbira bencinskih in dizelskih motorjev se prenaša iz odhajajočega modela. Bencinsko paleto tvori 1,5-litrski štirivaljnik TSI s 150 KM, šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim DSG menjalnikom in sprednjim pogonom. Zmogljivejšo 2-litrsko beninsko enoto s 190 KM lahko opremimo tudi s štirikolesnim pogonom. Obe dizelski izbiri sta zasnovani okoli 2-litrskega TDI motorja s konfiguracijo 150 ali 200 konjev in povezavo s samodejnim menjalnikom. Pri močnejšem motorju lahko obkljukamo štirikolesni pogon.

Skupaj s prenovo običajnega Kodiaqa se vrača posodobljeni vRS, ki je bil deležen podobnih popravkov zunanjega oblikovana z novimi žarometi in športnimi odbijači. Športen duh se nadaljuje v kabini, s sedeži odetimi v črn alkantari podoben material, kontrastnimi rdečimi šivi, športnim volanom in serijskim virtualnim kokpitom.

Pod pokrovom je staro bi-turbo dizelsko enoto nadomestil bencinski sklop, sposojen pri vročem Golfu GTI. Turbinsko podprt 2-litrski štirivaljnik razvije 245 KM in okoli 370 Nm navora, obenem je 60 kilogramov lažji od starega dizla.

Kodiaq bo svojo prodajno pot začel že julija letos. Nivoji opreme bodo ostali takšni kot poprej, drastičnih razlik ne bo niti pri ceni.

Medved in dva konja! – Škoda Kodiaq 2.0 TDI DSG 4×4 Style

Škoda Octavia z novim paketom opreme Sportline