Volkswagnov električni blitzkrieg se nadaljuje z SUV-jem po imenu ID.4. Vozilo smo že dlje časa pričakovali in ga vendarle tudi dočakali.

Če na kratko povzamemo besede vodilnih mož VW ob premieri ID.4 so povedali, da se vozilo pelje dinamično na nivoju GTi primerkov, navzven je najbližje Tiguanu, znotraj pa nudi ambient enoprostorca. ID.4 bodo kakopak sestavljali v prenovljeni tovarni v nemškem Zwickau, ki bo nekakšna zibelka električnim Volkswagnom prihodnosti.

 


Moderna preprosta notranjost se oblikovno naslanja na tisto v ID.3, gumbov skoraj ni, tisti ki ostajajo so kapacitivni vključno z volanskimi. Pomanjkanje tipk nadomešča napredeno glasovno upravljanje funkcij in ukazovanje s kretnjami. Prestavno ročico je zamenjal izbirnik prestav na volanskem drogu, podobno kot pri BMW-ju i3. Osrednji točki kabine sta manjši voznikov zaslon in sredinski zaslon premera 10- ali 12-palcev.

Bistvo vozila je poleg videza in uporabnosti seveda pogon. Tega zaenkrat tvori 150-kilovatni elektromotor nameščen na zdanji osi, ki črpa energijo iz litij-ionske baterije kapacitete 77 kWh. Dovolj, da ID.4 po WLTP standardu doseže avtonomijo približno 520 kilometrov. Vse to na velikih 21-palčnih platiščih in ob že omenjeni 21-centimetrski oddaljenosti od tal. ID.4 vas bo do kilometrske stotice pospešil v 8,5 sekunde in upehal pri hitrosti 160 km/h.

Na začetku bosta prodajo otvorila modela ID.4 1st Edition za 49.950 evrov in ID.4 1st Edition Max s ceno 59.950 evrov. Omejena serija 27 tisoč primerkov bo standardno opremljena z mnogimi dobrinami, kot so matrični IQ.Light LED žarometi, LED osvetlitev zadaj, 21-palčna platišča, posebno oblazinjenje notranjosti in ogromen nabor asistenčnih sistemov.

V Sloveniji bo za osnovno različico Life potrebno odšteti 45.979 evrov, medtem ko je različica Max na voljo od 57.851 evrov.

Volkswagen ID.3