Audi Q4 e-tron je najnovejši član Audijeve električne družine. Prvi Audi izdelan na unikatni Volkswagnovi električni platformi, ki je osnova za vse najbolj ugodne električarje koncerna, je praktično premijska različica ID.4 s štirimi krogi.

Kupci bodo lahko Audi Q4 e-tron sestavili z izbiro 52 ali 77 kWh baterije in elektromotorji z maksimalno močjo 170, 204 ali 299 KM. Šibkejša dva bosta poganjala le zadnji kolesni par, medtem ko je Q4 50 e-tron serijsko opremljen s quattro štirikolesnim pogonom. Je tudi najhitrejši v skupini, s pospeškom do stotice v 6,2 sekundah in končno hitrostjo 180 km/h.

Skladno z različnimi konfiguracijami pogona se bo spreminjal električen domet med 320 in 520 kilometrov. Največ avtonomije ponuja bolj aerodinamičen kupejevski Sportback z oznako Q4 40 e-tron in zadnjim pogonom. Pohvalimo lahko zmožnost prilagajanja treh stopenj regenerativnega zaviranja z obvolanskima ročicama. Od baterije bo odvisna tudi hitrost polnjenja. Manjša baterija se preko izmeničnega toka polni s 7,4 kW, najvišja moč enosmernega toka znaša 100 kW. 77 kilovatna baterija serijsko omogoča 11 kW AC polnjenje in 125 kW DC hitro polnjenje.

Kot smo že nekoliko razkrili, bo Audi že na začetku ponudil izbiro elegantnejše Sportback oblike, ki bo brez dvoma nekoliko povzdignila ceno. Zaradi svoje kupejevske linije pa se bodo odkupili s povečanim dometom – količnik zračnega odpora pri Sportbacku znaša 0,26Cd, pri klasičnem SUV-ju pa 0,28Cd. Sicer Sportback prinaša še nekaj dodatnega športnega stila, s krilcem na spodnjem delu prtljažnih vrat.

Čeprav bo Sportback malenkost bolj utesnjen v notranjosti, Audi obljublja ogromno količino prostornosti v kabini ne glede na oblikovno izbiro. Po merah se zelo približa modelu Q5, notranjost pa bo skoraj na ravni Q7, seveda s pomanjkanjem tretje klopi. Prtljažni prostor ponuja 520 litrov prostornine oziroma 1.490 litrov ob podrtju zadnjih sedežev.

Audi napoveduje, da bodo prvi primerki novega Q4 na voljo že junija letos, razkrili so tudi cene. V domači Nemčiji bo potrebno za osnovnega Q4 odšteti 41.900 evrov, za enakovrednega Sportback pa dva tisočaka več. V Sloveniji bodo cene pričakovano višje, enak osnoven Q4 e-tron je ocenjen na 45.340 evrov, brez upoštevane subvencije za električna vozila.

Audi e-tron GT: Električen, športen in napreden