Audi je slovenski publiki predstavil svoje prvo povsem električno vozilo, ki sliši na ime e-tron. Z modelom stopajo v najbolj zaželen segment, z leti pa bodo elektriko prenesli v manjše platforme.

Audi e-tron se dimenzijsko postavi ob bok Q7 in Q8. V dolžino meri 4,9 m, v širino 1,9 m ter v višino (za terenca zgolj) 1,6 m. E-tron prinaša najsodobnejše hišne oblikovne elemente s kopico ostrih prehodov in detajlov. Znotraj pa se bohoti večinoma poznana ergonomija s številnimi inteligentnimi rešitvami.

Bogata opremljenost ter najnovejše Audijeve tehnologije svetil, elektronike, voznikovih pomočnikov in udobju podrejenih rešitev so prenešene iz aktulanih modelov s ”štirimi prstani na haubi’‘. A nečesa vseeno le ne gre prezreti. V e-tronu sta pionirsko nameščeni digitalni vzvratni ogledali.

Klasični zunanji ogledali sta zdaj nadomestila tanka nosilca, na katera sta pričvrščeni kameri. Sliko za vami pa lahko spremljate na zaslonih v vratih. Ogledala je moč poljubno nastavljati, a kljub vsemu je samodejni način dovolj „pameten“, da vam sliko na avtocesti drugače projicira kot takrat, ko boste vozilo parkirali. Omenjena ogledala niso samo tehnološka muha, temveč zaradi izboljšanja aerodinamike omogočajo kar nekaj dodatnih prevoženih kilometrov.


Popolnoma uravnoteženo vozilo (50:50) poganjata dva elektromotorja katerih skupna sistemska moč znaša 265 kW oziroma 355 »konjev« ter 561 Nm navora. Če si voznik zaželi, pa se sistemska zmogljivost za kratek čas poveča na kar 300 kW in 664 Nm. V praksi to pomeni, da se e-tron do stotice požene v le 6,6 sekunde oziroma celo 5,7, če pospešite v načinu s povečano močjo. Končna hitrost je vendarle omejena na 200 km/h.

Vsa silna zmogljivost potrebuje zalogo, ki jo zagotavlja litij-ionska baterija s kapaciteto 95 kWh, ki jo bo možno napajati preko visokozmogljivega enosmernega polnilnika z močjo 150 kW. V tem primeru bo baterija napolnjena v pol ure. Opcijsko pa sta na voljo še polnilca z izmeničnim tokom, katerih moč znaša 11 oziroma 22 kW. Čas polnjenja si lahko preračunate sami. Domet vozila naj bi v povprečju znašal uporabnih 400 kilometrov, prvo leto uporabe pa bo polnjenje pri določenih ponudnikih brezplačno.

Serijska oprema bo v e-tronu precej bogato odmerjena. Našli boste 19-palčna platišča, LED žaromete spredaj in zadaj, 2-področno klimatsko napravo, navigacijsko napravo, tempomat, električno zapiranje in odpiranje pokrova prtljažnika … fensi vzvratni ogledali sta na seznamu dodatne opreme.

Audi e-tron bo cenovno štartal pri 83.000 evrih, medtem ko boste morali za advanced izvedenko primakniti še 1.700 evrov.