Z modelom Audi e-tron GT želi znamka pokazati, kako emocionalna in prevzemajoča bo prihodnost mobilnosti, ki jo ustvarja. Spomladi 2021 prihaja na trg popolnoma električni Gran Turismo, v dveh različicah.

Audi e-tron GT je drugi popolnoma električni model nove dobe s štirimi krogi na nosu. Oblikovalci so tokrat precej sodelovali z inženirji, da so zasnovali skulpturo s čim nižjim koeficientom upora. Ob markantnem značaju in drznimi rameni, se e-tron GT pohvali z zračnim uporom 0,24.

Skoraj 5 metrov dolg štirivratni kupe, s 405-litrskim prtljažnikom zadaj in 85-litrskim spredaj, tako zavoljo zasnove doseže v povprečju 30 kilometrov več. K izboljšanju aerodinamike je prineslo tudi ravno dno ter različni aktivni elementi kot so zadnji spojler in reže za zajem zraka.

Audi e-tron GT na trg prihaja v dveh različicah, običajni in RS. Pogonski sklop obeh sestavljata dva elektromotorja s pripadajočima dvostopenjskima menjalnikoma. e-tron GT bo razpolagal z močjo 350 kW (476 KM) in 630 Nm navora. S štirikolesnim pogonom omogoča pospešek do stotice v 4,1 sekunde. Športni RS e-tron GT bo iz dveh elektromotorjev razvil 440 kW (598 KM) moči in 830 Nm navora. Visoka zmogljivost omogoča pospešek z mesta do 100 km/h v 3,3 sekunde.

Največja hitrost znaša 245 km/h oziroma 250 km/h. Funkcija ”overboost” omogoča kratkotrajno povečanje moči. Za 2,5 sekunde tako e-tron proizvaja 390 kW (530 KM), RS pa 475 kW (646 KM). V obeh različicah se nahaja baterija s kapaciteto 86 kWh. Zaloga energija zadošča za domet do 488 kilometrov. Na hitri polnilnici (enosmerni tok) z močjo do 270 kW bo polnjenje od 5-80-odstotkov trajalo nekaj več kot 20 minut.

e-tron GT bo ponujal tudi klasično polnjenje z dvosmernim tokom z 11 kW. Kaseje se bo pridružil še močnejši priključek z 22 kW. Ingostadtski štirivratni kupe se ponaša še z aktivnim krmiljenjem zadnjih koles in prilagodljivim vzmetenjem pri različici RS. Ne bodo manjkali niti matrično laserski žarometi.

Še potniška kabina. Ta je povsem digitalizirana in zastavljena v duhu trajnosti. Posledično se lahko odrečete usnju ali izberete sedeže, izdelane iz odpadnih plastenk. Vsekakor je tudi poskrbljeno za individualizacijo, katera je omejena zgolj na debelino denarnice.

Cene za slovenski trg še niso znane. V Nemčiji pa bo zanj treba odšteti vsaj 99.800 evrov oziroma 138.200 evrov za različico RS.