Tretja generacija Citroëna C3 je pred kratkim dosegla mejnik enega milijona proizvedenih primerkov v tovarni Trnava na Slovaškem.

Model C3, ki je bil lansiran novembra 2016, je znamki Citroën dal nov zagon, saj je uvedel novo stilsko podobo, ki danes krasi aktualne modele iz izbora vozil in izpolnil dano obljubo o udobju, po katerem slovi znamka Citroën.

Ponudba z izraznim karakterjem je bila okronana z uspehom, saj se je vozilo C3 v letu 2020 uvrstilo med sedem glavnih akterjev na evropskem trgu. Poleg tega se v svojem avtomobilskem segmentu v Sloveniji uvršča med tri najbolje prodajane modele.

Vsestranski mestni malček, ki je simbol nakupa zaradi “ljubezni na prvi pogled”, je tretja generacija vozila Citroën C3 s številnimi aduti. Citroën je za nadaljevanje njegove zgodbe o uspehu poskrbel v letu 2020, ko je dodatno poudaril tiste elemente, zaradi katerih je vozilo tako drugačno in privlačno: edinstven videz, ki predstavlja novo podobo prednjega dela značilnega za znamko Citroën, več možnosti za individualizacijo podobe, vzorno udobje in številno moderno opremo, ki je vsak dan zelo koristna.


BARVITOST: MILIJON RAZLIČNIH VOZIL C3 ZAVOLJO INDIVIDUALIZACIJE PODOBE

Na zelo stereotipnem trgu nemudoma prepoznavni C3 izstopa s svojim edinstvenim videzom, svojstvenimi grafičnimi elementi in zares unikatno morfologijo. Novi petvratni limuzini C3 modernega in vzdržljivega videza ni podobno nobeno drugo vozilo njenega segmenta, saj od vseh drugih izstopa zaradi svoje barvite osebnosti.

Ob lansiranju v letu 2016 je bil C3 prvi model z zaokroženo in inovativno ponudbo za individualizacijo podobe, ki je bila med najbolj iskanimi na trgu. Ta element bo zagotovo postal pomemben dejavnik pri uveljavitvi marketinške pozicije tudi vseh ostalih modelov iz prodajnega programa znamke Citroën. V letu 2020 je novi C3 kupcu ponujal še več možnosti, da si iz 97 kombinacij zunanjosti sestavi natanko tako vozilo, kot mu ustreza. Individualizacija podobe vsakomur omogoča izraziti njegovo osebnost in lasten stil. Stranka lahko izbira med bolj diskretnim ali trendovskim videzom, klasično barvo karoserije pa lahko zamenja za kontrastno barvo strehe in/ali barvite dodatke. Vsak kupec si lahko sestavi vozilo C3 po svojem okusu, zaradi česar je C3 edinstven in je videti povsem drugače od ostalih 999.999 primerkov.

C3 v svojem segmentu velja za petvratno limuzino z največ možnostmi za individualizacijo podobe po zaslugi:

  • Sedmih barv karoserije: do sedaj razpoložljivim barvam karoserije (črna Perla Nera, siva Acier, siva Platinium, Sable, bela Banquise) se bosta pridružili dve novi energični barvi, to sta rdeča Elixir in Spring Blue.
  • Štirih barvnih paketov ali barvnih dekorativnih dodatkov, ki zajemajo okrasne profile meglenk in zaščit Airbump® v barvi Emeraude z eloksiranim odtenkom, ki se je pridružila črni, beli in rdeči barvi.
  • Štirih barv strehe, med katerimi je tudi nova trendovska modra barva Emeraude (poleg bele Opale, črne Onyx in rdeče Aden). Barve strehe se ujemajo z barvo zunanjih ogledal in dekorativnimi dodatki za zadnjo vogalno steno.
  • Treh dekoracij za streho z grafičnimi tematskimi motivi (rdeča, Techwood, Emeraude) v obliki nalepk v predelu kapsul na strehi in dekorativnih dodatkov za zadnjo vogalno steno.

O moči zapeljivosti Citroëna C3 priča tudi bogata sestava prodanih primerkov, ki simbolizira nakup zaradi “ljubezni na prvi pogled”, za katerega se je odločilo že 1.000.000 kupcev. V Sloveniji so se stranke odločale :

  • 51 % naročil je bilo podanih za izvedenko najvišjega razreda (nivoja «Shine» in «Shine Pack»).
  • 40 % prodanih primerkov ima dvobarvno karoserijo za doplačilo.
  • 73 % prodanih primerkov ima zaščite Airbump®.

Citroën C3