Ranger Raptor – najtrpežnejša in najzmogljivejša različica najbolje prodajanega pickupa v Evropi – postaja še bolj zaželen, saj je Ford danes predstavil novo različico: Ranger Raptor Special Edition.

Omejeno število izdelanih vozil bo zagotovilo ekskluzivnost, novi Ranger Raptor Special Edition pa dominantno zunanjost in vrhunsko notranjost čistokrvnega pickupa dopolnjuje s posebnimi oblikovnimi poudarki, med katerimi so tudi drzne dirkaške črte in izrazite rdeče podrobnosti.

Različica z omejenim številom izdelanih vozil je eden od junakov novega akcijskega filma The Good, the Bad and the Bad-RSE, ki je navdih seveda našel v klasičnem špageti vesternu Dobri, umazani zli. V filmu, ki ga je Ford objavil danes, Ranger Raptor Special Edition pokaže svoj izpopolnjen slog in izjemno obvladovanje hitrosti, scenarij pa mu je na ustreznih terenih ob bok postavil še druge samosvoje modele Rangerja, vključno z novima različicama Wolftrak in Stormtrak ter Rangerjem MS-RT z navdihom iz relija.




Special Edition temelji na edinstvenem podvozju oddelka Ford Performance za model Ranger Raptor. Optimalno je prilagojeno za hitro terensko vožnjo v skladu s predpisi in pogoji, za še večjo terensko zmogljivost pa ima Ranger Raptor za 150 mm širši kolotek in 51 mm višji odmik od tal kot Ranger XLT.

Posebej prilagojeno vzmetenje uporablja dvojna prečna vodila iz aluminija spredaj in zadnjo arhitekturo z več členi, vključno z amortizerji FOX s prilagajanjem občutljivosti (Position Sensitive Damping), ki uravnava sile blaženja glede na spreminjanje podlage. Pnevmatike za vse terene General Grabber AT3 zagotavljajo maksimalen oprijem na neutrjenih površinah.

Model Ranger Raptor Special Edition poganja Fordov 2,0-litrski biturbo dizelski motor EcoBlue z 213 KM, ki razvije navor 500 Nm, dopolnjuje pa ga odziven 10-stopenjski samodejni menjalnik, ki ga uporabljajo tudi športni Fordi Mustangi.

Ranger Raptor Special Edition bo v Fordove prodajne salone po Evropi zapeljal letos oktobra.

Ford Ranger Wildtrack 2.0 EcoBlue 157 kW 4×4, 10AT