Se še spomnite Czingerjevega 3D tiskanega hiperšportnega avtomobila, napovedanega lansko leto? Kljub popolni tišini projekt ni propadel, temveč so za zaprtimi vrati kalifornijskega start-up podjetja pridno delali in po 12 mesecih končno predstavili brutalnega 21C v serijski obliki.

Čeprav na hitro spominja na stari koncept je bil 21C deležen obsežnih nadgradenj, katerih sicer še ne želijo izdati, med fizičnimi spremembami pa je rast v širino. Kot marsikdo v raznih karantenah se je tudi 21C poredil na 2.050 mm širine, a kljub dodatnem prostoru ohranja zaporedno sedalno razporeditev 1+1, namesto klasične vzporedne.

Czinger obljublja maso praznega hiperšportnika zavidljivih 1.240 kilogramih in maksimalno moč 1.250 konjev iz hibridnega Sistema, sestavljenega iz sredinsko nameščenega 2,9-litrskega V8 z dvema turbinama in elektromotorjema na vsakem sprednjem kolesu. Osemvaljnik se zvrti vse do 11.000 vrtljajev na minuto in deluje na različna ekološka ali sintetična goriva, kar odpira vrata do brezemisijske vožnje.

21C omogoča konfiguracijo aerodinamike za doseg najboljših številk na ravnini ali postavljanje najboljših časov na dirkališču. V “Low Drag” nastavitvi se odkleneta najvišja hitrost 452 km/h in pospešek do stotice v 1,9 sekunde. S preizkusom od 0 do 400 km/h do 0 naj bi opravil v 27,1 sekundah – za enak dosežek potrebuje Bugatti Chiron 41,96 sekundah, Koenigsegg Regera pa 31,49 sekund. Pri nastavitvi “High Downforce” lahko 21C pri hitrosti 100 km/h ustvari 650 kilogramov potiska k tlom, pri 200 km/h pa kar 2.500 kilogramov.


Trenutno načrtujejo izdelavo 80 primerkov v domači kaliforniji, z uporabo čim več 3D tiskanih komponent, ki jih oblikuje napredna programska oprema umetne inteligence – praktično nanaša material le tam kjer je to potrebno. Neuradna cena Czingerja 21C naj bi znašala približno 1,4 milijona evrov.