Na južno stran Alp je pripeljal Renault Megane Conquest. Atraktiven kupejevski terenc združuje najbolj zaželene elemente segmenta – visoko sedenje, prostorno notranjost, velik prtljažnik in dinamičen videz.

Začnimo pri osnovah. Megane Conquest bazira na CMF-B platformi, kar pomeni, da si elemente deli s trenutnima generacijama Clia in Capturja. 4,56 metra dolg križanec se ponaša mešanico elegantno robustne oblika, ki nedvomno izvira iz hišnega oblikovalskega jezika. Spredaj ga zaznamujejo dnevne LED luči v obliki črke C, medtem ko je največja sprememba v dizajnu brez dvoma kupejevski zadek, česar v tem segmentu še nismo videli. Zavoljo večjega zadka je s 513 litri spodobno velik tudi prtljažni prostor, potniki pa se bodo zadovoljili 2,72 metra razmaka v medosju.

Potniška kabina se podobno kot zunanjost, naslanja na aktualne hišne modele francoske znamke. Kupec ima na razpolago tri različne stopnje opremljenosti – Zen, Intens in R.S. Line. Vstopni Zen prinaša 17-palčna platišča, LED žarometa, zatemnjena stekla, medtem ko ne skopari na področju varnosti s serijskim sistemom za zaviranjem v sili, ohranjevalnikom voznega pasu, prepoznavanjem prometnih znakov in tempomatom. Notranjost v črno-sivi kombinaciji blaga ponuja še 4,2-palčni zaslonček med merilniki in 7-palčni informacijski sistem, s podpor Apple CarPlay ter Andoid Auto.


Bogatejši Intens vozilu nadene 18-palčna platišča, razširi delovanje tempomata in nadzor mrtvega kota. Poskok tehnološke plati prinaša 7-palčne digitalne merilnike in večji 9,3-palčni sredinski zaslon. Najvišjo stopničko predstavlja R.S. Line, ki vozilo naredi bolj športno z drugačnimi odbijači, črnimi platišči in parom kromiranih zaključkov izpušnih cevi. Športna tematika se nadaljuje v kabini s sedeži kombinacije usnja in alkantare s kontrastnimi rdečimi šivi, rdečimi varnostnimi pasovi, okrasnimi elementi v imitaciji karbona in aluminijastimi stopalkami.

Bencin z elektriko in avtomatika

Motorna paleta Megane Conquest trenutno obsega dva bencinska motorja z električno podporo. Vstopni TCe 140 uporablja turbinsko podprt 1,3-litrski štirivaljnik z 12-voltnim blago hibridnim sistemom in močjo 103 kW (140 KM) ter 260 Nm navora. Preko dvosklopčnega menjalnika moč prenaša na sprednji kolesni par. Proti jeseni bodo predstavili še enak motor v konfiguraciji TCe 160.

Nad mikro-hibridnim motorjem je umeščen pravi hibrid E-Tech sestavljen iz 1,6-litrskega štirivaljnega bencinskega motorja, dveh elektromotorjev in kompaktnega 1,2 kWh baterijskega sklopa. Skupna sistemska moč je odmerjena pri 105 kW (145 KM).

Vsi modeli so torej serijsko opremljeni z avtomatskim menjalnikom, o štirikolesno gnani različici še zaenkrat ni govora. Cena vstopnega modela Renault Megane Conquest TCe 140 EDC Zen z upoštevanim standardnim popustom v višini 1.000 evrov znaša 22.190 evrov. Za opremo Intens bo v žep treba seči po 24.290 evrov, športni RS Line pa vas bo stal vsaj 26.890 evrov. Izbira hibridne različice 145 E-Tech je 1.500 evrov dražja.

Pet zvezdic Euro NCAP za Renault Megane Conquest

S prenovo na voljo še Megane hibrid!