Prenovljena Dacia Duster bo definitivno težko ločljiva, saj se večina novitet skriva pod površjem, kjer tiči nov menjalnik, naprednejši motorji in več tehnologije.

Osrednja točka osvežitve je brez dvoma nov menjalnik, šeststopenjska dvosklopčna enota, povezana z najbolj poskočnim 1,3-litrskim TCe 150 bencinskim motorjem, s čimer so zmanjšali emisije in porabo goriva. Pri tem motorju štirikolesno gnana konfiguracija ostaja ponujena s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Pod njim ostaja šibkejši TCe 130, le z ročnim menjalnikom.

Med drugimi novicami v oddelku pogonskih sklopov je več kot 50 odstotno povečanje rezervoarja pri Dusterju s pogonom na avtoplin (LPG), za obljubljenih 1.235 kilometrov dometa. Čisto na dnu ponudbe ostaja TCe 90 s sprednjim pogonom, v sodelovanju s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, ljubitelji dizla bodo lahko izbrali dCi 115, s sprednjim ali štirikolesnim pogonom.




Na oblikovnem področju so spremembe omejene na izboljšano svetlobno tehnologijo, sprednja žarometa imata nov dnevni LED element v slogu novega Sandera. Na zadku je prav tako osvežitev doletela praktično le optiko zadnjih luči, malenkost spremenjen je strešni spojler, s strani pa lahko opazimo sveža kompleta 16- in 17-palčnih platišč.

V notranjosti se Duster pohvali z izbiro dveh novih informacijskih sistemov z 8-palčnim zaslonom na dotik in povezljivostjo za Apple CarPlay. Pri modelih s pogonom na vsa štiri kolesa ta sistem vključuje merilnik nagiba, višinomer in kompas. Novo je oblazinjenje, dodali so nastavljiv sredinski naslon za roko in USB priklope za zadnje potnike.

Prenovljeni Duster bo v slovenske salone zapeljal predvidoma septembra, začetna cena nebi smela veliko odstopati od trenutnih 13.740 evrov.

Dacia Duster 1.0 Tce 100 Eco-G