Petdeset let je minilo od Countachevega vstopa med takratno superšportno smetano, z divjim Bertone oblikovanjem, pojočim V12 motorjem in dirkaško nastrojenim podvozjem. Italijanski bikci ponovno obujajo ikonično ime, a tokrat gre praktično le za preoblečenega Aventadorja.

Izdelati načrtujejo le 112 primerkov Countacha LPI 800-4 in kot pričakovano, cena vsakega krepko presega 2 milijona evrov. Od retro silhueto se sicer skriva trenutno najnaprednejši sistem, ki ga Lamborghini premore. Novodobno reinkarnacijo so oblikovali kot nekakšnega sodobnega naslednika in ne kot imitacijo originala, kar večkrat vidimo pri raznih restomod projektih. Vseeno so obdržali določene značilne podrobnost, kamor spadajo položna strešna linija, trikotna črno obarvana stranska zajema zraka, skoraj pravokotna žarometa in postavitev izpušnih zaključkov na difuzorju.

Vse od prve Miure je vrh Lamborghinijeve ponudbe zastopal model s sredinsko nameščenim V12 motorjem, novodobni Countach ostaja zvest koreninam, le da sedaj mogočen 6,5-litrski bencinski stroj združuje s hibridnim sistemom sposojenim pri Sianu. Motor na notranje izgorevanje samostojno proizvede 780 konjskih moči, za večjo odzivnost poskrbi 48-voltni elektromotor z dodatnih 34 KM. Energijo mu namesto litij-ionske baterije dovaja super kondenzator, skupna sistemska moč je na koncu odmerjena pri 814 KM, kar se preko zastarelega enosklopčnega 7-stopenjskega menjalnika prenaša na vsa štiri kolesa. Pospešek do stotice se odvije v 2,8 sekundah – polovica časa originala, najvišja dosegljiva hitrost znaša 355 km/h.


Njegov predhodnik je v sedemdeseta prinesel številne inovacije, tako na področju dizajna, kot tudi tehnično, saj je uporabljal takrat napredno lahkotno cevno šasijo. Moderni sorodnik prav tako sloni na napredni monokok šasiji, med drugim so iz ogljikovega kompozita izdelani sestavni deli karoserije, kar skupno maso popelje do 1.595 kilogramov. Za posebej oblikovanimi platišči obutimi v Pirelli P Zero Cora pnevmatikami, ki spominjajo na kasnejšo serijo LP5000, se seveda skrivajo karbon-keramične zavore.

Notranjost novodobnega Countacha bo predstavljala 3D tiskane zračnike in fotokromatsko stekleno streho, s spremenljivo zatemnitvijo ob pritisku gumba. Na retro inspiracijo med drugim namigujeta unikatno prevlečena sedeža, geometrijsko prešitje in kvadraten motiv na armaturni plošči. Kaj menimo? Gre za imena vredno sodobno izpeljanko legendarnega Countach ali le za precenjenega Aventadorja, zgolj za hitro lovljenje dodatnih milijonov?