Štirikolesno gnan Tonale Plug-in Hybrid Q4 zaradi električnega sistema tehta debelušnih 1.900 kilogramov, kljub temu je najbolj poskočna različica v ponudbi, ki do stotice pospeši v 6,2 sekundah. Polnjene baterije preko stenske 7,4 kW polnilnice bo trajalo dve uri in pol, s polno kapaciteto bo mogoče neslišno prevoziti 37 kilometrov.

Priključnemu hibridu se pridružuje 1,5-litrski turbobencinski blagi hibrid z 48-voltno tehnologijo in sprednjim pogonom. Na voljo bo v dveh okusih, vstopni 130 Hybrid s 130 konjskimi močmi in nekoliko močnejši 160 Hybrid s 160 KM – doseg dodatne zmogljivosti prinaša variabilen turbopolnilnik. Oba motorja bosta povezana izključno s sedemstopenjskim dvosklopčnim samodejnim menjalnikom (ročnega ne bo) in manjšim elektro morjem z 20 KM ter 55 Nm navora. Ta bo skrbel za premikanje pri nižji hitrosti v treh primerih – e-Creeping način omogoča počasno premikanje v električnem načinu, e-Queueing program pomaga v stop/start situacijah, tudi počasno parkiranje lahko izvedemo na električni pogon.

Pod fantastično oblikovano zunanjo podobo se skriva izdatno modificirana Fiat-Chrysler platforma, kakršno najdemo tudi pod okovjem nekaterih Jeepov, le da je Tonale občutno širši. Na vseh štirih koncih so namestili vzmetenje tipa MacPherson in standardne frekventno prilagodljive blažilnike, kot dodatek so na voljo adaptivni blažilniki. S temi potezami so želeli k vožnji doprinesti več udobja in hkrati dinamičnosti, brez neželenega nagibanja v zavojih.




Alfin tradicionalen DNA izbirnik voznih profilov sledi novim smernicam s pridobitvijo učinkovitega programa pri priključnem hibridu, ki daje prednost uporabi elektromotrja. Ostala dva programa sta Natural s popolnim ravnovesjem obeh motorjev in Dynamic za več športnega užitka. Po mnenju inženirjev ima Tonale najbolj direktno krmiljenje v svojem segmentu, medtem ko so sistem regenerativnega zaviranja in Brembo čeljusti povezani elektronsko (brake-by-wire).

Velik korak naprej so storili tudi na področju tehnologije v kabini, kjer najdemo nastavljive 12,3-palčne digitalne merilnike z grafikami v slogi zgodovinskih analognih in 10,25-palčni sredinski informacijski zaslon z Amazon Alexa asistentom ter brezžično povezljivima storitvama Android Auto in Apple CarPlay. Dratično so napredovali tudi pri ostalih storitvah povezljivosti, saj integracija Alexe omogoča uporabo avtomobila kot lokacijo za odlaganje naročenih paketov, obenem so prvi na svetu vgradili blockchain tehnologijo, ki bo digitalno beležila vse ključne dogodke, servise in posodobitve preko spleta.

Vzporedno s konkurenti je na krovu Tonaleja dovolj sistemov za doseg druge stopnje avtonomnosti. Govorimo o adaptivnem tempomatu z ohranjanjem voznega pasu, samodejno zaviranje ob zaznavi pešcev ali kolesarjev, prepoznavanje pozornosti voznika, spremljanje mrtvega kota, prečnega prometa in kamera s 360 stopinjskim pogledom. Kdor bo imel željo po izdatni oborožitvi bo lahko izbral še večpodročno klimatsko napravo, grete in hlajene sedeže, Harman Kardon ozvočenje, električno pomična prtljažna vrata in brezžično polnilnico.

Na začetku prodaje bo Tonale ponujen v različicah Super in Ti, zatem še v okusih Sprint ter Veloce. Prva naročila bodo pri Alfi Romeo sprejeli že z aprilom letos, ko bo prispel tudi visoko opremljeni paket Edizione Speciale. Cene še niso potrjene, a pričakujemo začetek pri približno 35 tisoč evrih.