Zaradi prehoda na električni pogon ljudje spreminjamo način razmišljanja in pridobivamo nove navade.

Bolje je izbrati manjšo in cenejšo baterijo z visoko zmogljivostjo polnjenja, ki jo napolnimo hitreje in bolj pogosto, kot pa težko in drago baterijo, katere celoten doseg le redko v celoti izkoristimo.

Citroën Ë-C4: Optimalna rešitev za dolge poti

 ë-C4 temelji na konceptu, ki poenostavi vsakodnevne in tudi dolge poti: poleg ë-udobja za krajše vsakodnevne poti, ë-C4 razpolaga tudi z vsemi potrebnimi aduti, da svojim strankam omogoči povsem brezskrbno vožnjo tudi na daljših razdaljah:

  • zmerno velika in težka baterija za sprejemljivo porabo,
  • optimizirano trajanje polnjenja po zaslugi polnjenja z enosmernim tokom na hitri polnilnici s 100 kW,
  • izboljšana poraba električne energije po zaslugi nadgradnje toplotne črpalke, dodatnega higrometričnega zaznavala in optimizacije sistema prenosa.

Hitro in bolj pogosto polnjenje

ë-C4 ponuja razumen pristop k prehodu na elektriko. Namesto da bi stalno prevažali težko in drago baterijo, je bolje imeti optimizirano baterijo, ki se hitro polni. Na potovanja moramo gledati s povsem drugega zornega kota. Čeprav se morda zdi presenetljivo, je pogostejše in krajše zaustavljanje bolj učinkovito med vožnjo na daljših razdaljah, kot pa zaustavljanje za veliko dlje časa. To je mogoče razložiti s krivuljo polnjenja, ki pri električnem avtomobilu pada, ko stopnja napolnjenosti baterije narašča. Da bi si zagotovili optimalno trajanje polnjenja med potjo in izkoristili največjo moč polnjenja baterije, je priporočljivo baterijo začeti polniti, ko je na nizki stopnji napolnjenosti in ko doseže optimalno delovno temperaturo (na primer po vožnji po avtocesti). To je enako kot pri polnjenju kozarca z vodo, hitrost polnjenja na začetku hitrejša kot na koncu polnjenja: zato je za polnjenje baterije od 80 do 100 % potrebno več časa kot od 0 do 80 %.

Načrtovanje poti

Na daljšem potovanju je torej bolj učinkovito narediti več kratkih postankov za polnjenje, da izkoristite največjo moč polnjenja in prihranite pri stroških polnjenja. Takšna sprememba načina potovanja ne predstavlja nobenih problemov, saj so na voljo številne storitve za olajšanje potovanja. Da bi jim uspelo v celoti izkoristili udobje, ki ga električna vozila zagotavljajo na daljših poteh, morajo vozniki začeti drugače razmišljati o svojem potovanju in se vnaprej pripraviti pot, da bodo lahko optimalno izkoristili postanke in polnjenje.

 Z vozilom ë-C4 se lahko odpravite na brezskrbno potovanje in uživate v vsem udobju, ki ga ponujajo električna vozila. Čez vikend se lahko odpeljete več kot sto kilometrov od doma ali pa na počitnice na drugo stran države. Dodatni čas potovanja, ki ga porabite za polnjenje baterije, ni nič kaj daljši od premorov, ki si jih ljudje seveda vzamejo na daljših potovanjih, da pretegnejo noge, si privoščijo kosilo ali zgolj upoštevajo priporočila za varnost v cestnem prometu (15 do 20 minut odmora vsaki dve uri).

Najboljši kompromis za celo leto

ë-C4 ponuja idealno rešitev za vsakodnevne poti. Udobna uporaba vozila ë-C4 prepriča zelo veliko kupcev, ki vozilo uporabljajo za krajše poti do službe, šole ali prostočasne dejavnosti: neslišna vožnja, nič cukanja, nič vibracij in dinamična vožnja brez emisij CO2. Za vsakodnevne poti je baterijo priporočljivo polniti na klasični vtičnici ali na postaji Wallbox, ko zjutraj prispemo v službo ali zvečer po prihodu domov, s čimer si zagotovimo dovolj časa za polnjenje in povsem zadovoljiv doseg za brezskrbno uporabo. Po zaslugi 357 kilometrov homologiranega dosega po ciklu WLTP vozila ni potrebno polniti vsak dan.

Z baterijo 50 kWh je ë-C4 še posebej primeren za prehod na elektriko po zaslugi zmerne nabavne cene. Poleg tega njegova kompaktna zasnova in zmerna masa nimata negativnega vpliva na prostornost potniške kabine in na porabo med vsakodnevno rabo. Z 260 Nm navora in nizko porabo zavoljo optimizirane mase zagotavlja obilo užitkov v vožnji. ë-C4 ponuja najbolje dimenzionirano tehnološko rešitev za brezskrbno doživljanje vsakodnevnih poti skozi celo leto.