Nove barve, nov logotip in nov zaščitni znak »Dacia Link«  … Od današnjega jutra se avtomobili Dacia ponašajo z novo istovetnostjo znamke na vseh spletnih mestih Dacia v Evropi, prav tako pa tudi v prodajnih in oglasnih komunikacijah.

Medtem ko evropski kupci že lahko odkrivajo in sestavijo modele Dacia po svojih željah, bodo morali potrpeti do oktobra, da jih bodo videli tudi v živo. Modeli Dacia z novo istovetnostjo bodo namreč najprej razstavljeni na mednarodni avtomobilski razstavi v Parizu, kmalu za tem pa bodo poslani tudi v prodajno mrežo znamke Dacia.

Dacia se je ponovno izkazala za domiselno z uvedbo aplikacije za obogateno resničnost (Augmented Reality) na pametnih telefonih in tabličnih računalnikih: Dacia AR. Enostavna, zabavna in moderna, aplikacija Dacia AR ljudem omogoča, da si – kjerkoli pač so – avtomobil ogledajo vse do merila 1:1 in celo vstopijo vanj.

V garaži, na parkirnem mestu, na ulici … zadostuje, da avtomobil postavite v realno okolje po lastni izbiri. Približajte se mu, hodite okrog njega, vstopite, približajte izbrano podrobnost, možno je vse!


Prodajalci imajo sedaj poleg klasičnih prodajnih načinov na voljo tudi povsem novo možnost prikaza in predstavitve avtomobila. Aplikacija Dacia AR bo še posebno uporabna, kadar bo prodajalec želel kupcu pokazati avtomobil, ki ga trenutno nima v prodajnem salonu. Z aplikacijo Dacia AR je možen prikaz vseh modelov v vseh barvah.

Aplikacija je brezplačno na voljo v spletnih prodajalnah App Store in Google Play. Za njeno uporabo ni potrebna nobena druga oprema kot pameten telefon ali tablični računalnik. Dacia se digitalizira, da bi bila vedno bolj dosegljiva.