Konceptni Mercedes Vision EQXX se je sveže iz rekordne 1.008 kilometrov dolge poti med Stuttgartom in Cassisom letošnjega aprila, odpravil še na daljše potovanje brez vmesnega polnjenja. Iz domače baze je z enim polnjenjem baterije pripeljal do znamenite steze v Silverstonu in obenem nabral 1.202 kilometrov.

Po štartu v Stuttgartu jih je pot vodila skozi francosko mejo blizu Strasbourga, nato so se v Calaisu vkrcali na vlak Evrotunela in nadaljevali po angleški avtocesti M25, zamenjali voznika v Brackleyju, domu Mercedesove ekipe Formule 1 ter zaključili v domu britanskega motošporta. Celoten podvig je trajal 14 ur in 30 minut, od tega so kar osem ur uporabljali potratno klimatsko napravo.

Učinkovitega Vision EQXX z energijo zalaga zajetna 100 kWh baterija, s podobno kapaciteto kot Tesla Model S, kar pomeni, da za tak dosežek niso goljufali z gromozansko baterijo. Čeprav deluje kot nekakšen aerodinamični športnik, EQXX s količnikom zračnega upora zgolj 0,17 Cd, poganja razmeroma skromen elektromotor s 180 kW (245 KM), najvišja hitrost pa znaša le 140 km/h.

K ekonomični porabi 8,3 kWh/100 km poleg učinkovitega pogonskega sklopa in prefinjene aerodinamike pripomore nizka 1.755 kilogramska masa vozila. Dodatnih 200 kilometrov dosega v primerjavi s prvim preizkusom lahko pripišemo tudi toplejšim temperaturam, ki pomagajo k zmanjšani porabi električne energije. Po prihodu na Silverstone je za volan EQXX sedel Nick de Vries, dirkač Formule E, in preostanek elektronov porabil za dinamično odpeljanih 11 krogov po stezi.