Iz Renaultovega oddelka za gospodarska vozila so naznanili manjše spremembe pri svojem največjem električnem dostavniku Master E-Tech. Posodobitev pogona sledi skladno z prevetritvijo Renaultove električne flote kjer bo 52 kWh baterija zamenjala »staro« s kapaciteto 33 kWh.

V skladu z WLTP standardi naj bi zajetnejša baterija zagotovila do 200 kilometrov avtonomije, medtem ko jo bo mogoče polniti z največ 22 kilovati enosmernega toka (DC). V primeru izmeničnega toka bo moč lahko znašala največ 11 kW. Elektromotor po novem zmore 57 kW (76 KM) in 225 Nm navora.

Master E-Tech je na voljo v kar sedmih različicah kot kombi, kabina na platformi in kabina na podvozju. Skupna masa vozila lahko znaša 3,1 ali 3,5 tone, prenova pa bo v vozilo dodala še nekaj uporabniških funkcij in asistenčnih sistemov, ki smo jih vajeni iz osebnih Renaultovih vozil (samodejno uravnavanje svetil in brisalcev, sistem za speljevanje v klancu in podobno).