Dolgega čakanja je konec. Ferrari je naposled v celoti razkril svojega prvega SUV-ja, s štirimi vrati in V12 motorjem v nosu. Purosangue predstavlja pomembno stopničko pri povečanju prodaje, saj križanci in SUV-ji osvajajo trg, hkrati gre za prvega pravega konkurenta Lamborghinija Urus. Čeprav vsi vemo, da je gre za SUV-ja, pri Ferrariju poudarjajo, da gre za nekaj povsem novega – športni avtomobil v novem segmentu.

Purosangue je prvi štirisedežni in štirivratni konjiček iz Maranella, ki je z dimenzijami, 4.973 mm dolžine in 1.589 mm višine, le rahlo manjši od Urusa, vendar s 473 litri prtljažnega prostora bistveno manj praktičen – Lamborghini premore 616 litrov. A kar zajema ceno, je Purosangue v čisto svojem razredu, saj bo zanj potrebno odšteti najmanj 390 tisoč evrov, medtem ko se osnovi Urus prične pri 200 tisočakih, še ultra prestižni Rolls-Royce Cullinan je s ceno 300 tisočakov cenejši.

Pod dolgim školjkastim pokrovom motorja tiči vrhunski 6,5-litrski V12, ki brez kakršnekoli električne asistence ustvari 533 kW (725 KM) in 716 Nm navora. Kot se za Ferrarija spodobi, je za idealno razporeditev mase nameščen spredaj sredinsko, preko osemstopenjskega dvosklopčnega menjalnika pa poganja zadnji kolesni par, po potrebi lahko prenosnik moči požene še sprednji kolesi. Z najvišjo oddaljenostjo od tal med vsemi dosedanjimi Ferrariji in preurejeno nastavitvijo Slide Slip Control programa, lahko s Purosanguejem brez težav obiščemo lažje brezpotje. »Lahko ga zapeljete na neurejeno vozišče, a to ni Jeep,« pravijo pri Ferrariju, prav tako ne bo zmožen vleči tovora, saj kljuka ni na seznamu doplačil.


Ferrari vselej poudarja, da je Purosangue kljub svoji legi pristen športen avtomobil, ki lahko v idealnih pogojih stotico doseže v samo 3,3 sekundah in pospešuje vse do hitrosti 310 km/h. Unikatna šasija je opremljena s štirikolesnim krmiljenjem, najnovejšo generacijo Ferrarijevega 48-voltnega aktivnega vzmetenja za zmanjšanje neželenega nagibanja v zavojih in karbonsko streho, za ohranitev čim nižjega težišča.

Nizki sedalni položaj bo razveselil tudi potnike, ki bodo posajeni v čudovito kabino odeto v različne kakovostne materiale v nešteto barvnih kombinacijah. Vznikov položaj je navdahnil superšportnik SF90 Stradale, kjer glavno vlogo prevzemata volan z značilnim Manettino gumbom in digitalna instrumentna plošča z osrednjim rumeno obarvanim merilnikom vrtljajev. Sredinskega informacijskega zaslona ne, sovoznik se bo lahko z zabavno vsebino poigraval kar preko zaslona pred seboj. Vstop na zadnja sedeža je skozi zadaj nihajna vrata (samomorilska vrata) nekoliko tesen, a razkrije udobno okolje z veliko prostora za glavo in noge potnikov.

Sprednja vrata so klasična in s svojo dolžino ustvarijo daljše športne poteze, kar nekoliko poruši idealno razmerje mase spredaj ter eleganco oblikovanja, ki ga opredeljujejo ostre poteze za katerimi se skriva pametna aerodinamika, ki po najboljših močeh izboljšuje potisk k tlom in učinkovitost. Vključuje tudi zračne zavese, ki zrak usmerjajo preko 22-palčninh sprednjih in 23-palčnih platišč zadaj ter tako preprečujejo nastanek turbulentnega zraka. Izraziti plavajoči kolesni loki so v temnejši barvi, da ustvarijo vtis ločila med šasijo in karoserijo. Oblikovna tema se nadaljuje na spodnjih delih spredaj in zadaj, kar pomaga skriti tudi številne elektronske pripomočke.

Kar zadeva tehnološko plat, si Ferrari utira svojo pot. V sistemu ni vgrajene navigacije, saj menijo, da je to nalogo bolje prepustiti aplikacijam na voljo preko storitev Apple CarPlay in Andoid Auto, prav tako je Purosangue opremljen s posodabljanjem na daljavo (over-the-air). Purosangue je morda najdražji med zmogljivimi SUV-ji, vendar dodatno preseneča, saj je v ceno vključeno sedemletni jamstvo in vzdrževanje. Vse te dobrote za seboj potegnejo zajetno ceno, ki vseeno ni tolikšna, da bi odvrnila potencialne kupce, katerih število je še dodatno naraslo po napovedi V12 motorja. Za ohranitev ekskluzivnosti, so pri Ferrariju obljubili, da njegov prodajni delež ne bo presegel 20 odstotkov.