Toyota predstavlja naslednje poglavje zgodbe pionirskega avtomobila Prius, ki velja za prvi serijski avtomobil na hibridni pogon na svetu. Na svetovni premieri se predstavlja peta generacija Priusa, ki bo kupce razvajala s številnimi inženirskimi inovacijami.

Prvi Prius je bil predstavljen leta 1997 in je s svojo sodobno zasnovo trajno zaznamoval tako znamko Toyota kot celoten avtomobilski svet. S poudarjanjem pomena elektrifikacije in drznim napovedovanjem novih standardov se je uveljavil kot pristna avtomobilska ikona. Nova generacija bo v Evropi na voljo izključno kot priključni hibrid.

Toyota je zavezana ogljični nevtralnosti in hibridna tehnologija, ki je bila uvedena prav z modelom Prius, še naprej pomembno prispeva k prehodu na ničelne emisije. Novi Prius Plug-in Hybrid še dodatno utrjuje filozofijo več tehnologij, na katero prisega znamka Toyota in ki poleg hibridnega pogona vključuje tudi baterijsko-električna vozila (BEV) in vozila na gorivne celice (FCEV). Vse te rešitve zagotavljajo povečano učinkovitost in prispevajo k zmanjšanju emisij ogljikovega dioksida.

Novi model je zgrajen na drugi generaciji platforme GA-C Toyotine nove globalne arhitekture (TNGA), ki zmanjšuje težo in povečuje togost. Nižje težišče je doseženo z optimizacijo namestitve baterije in rezervoarja za gorivo, kar omogoča osupljivo vozniško izkušnjo in bolj umirjeno vožnjo. Prostorna kabina temelji na novem okvirju takoimenovane otočne arhitekture, ki ustvarja čisto in prostorno notranjost. Položaj sedenja je nižji, kar ustvarja bolj športen občutek. Zasloni in krmilni elementi pa so strateško nameščeni tako, da omogočajo optimalno uporabnost in intuitivno vožnjo.

Pogonski sklop proizvede 223 KM (164 kW) sistemske moči, od katere 148 KM (111 kW) prispeva 2,0-litrski bencinski motor, električni pogonski sklop, ki ga sestavljata elektromotor in planetno gonilo, pa zmore 160 KM (120 kW). V primerjavi s trenutno generacijo novi model ponuja občutno povečano moč in posledično močnejše in bolj odzivno pospeševanje.

Razvojni inženirji so sledili cilju, da bi novemu Priusu omogočili večino dnevne vožnje v električnem načinu. Poleg tega je električni doseg v primerjavi s trenutno generacijo izboljšan za več kot 50 % daljši, za kar ima največ zaslug nova 13,6 kWh litij-ionska baterija, katere celice z višjo energijsko gostoto omogočajo bolj kompaktno zasnovo. Prav zaradi tega so lahko celoten baterijski sklop namestili pod tlemi in na ta način še dodatno znižali gravitacijsko težišče avtomobila. Za še večjo energijsko učinkovitost je opcijsko na voljo tudi streha s solarnimi
celicami.

Novi Prius tudi v oblikovnem pogledu predstavlja nadgradnjo in posodobitev ikonične klinaste oblike, ki je bila uvedena že z drugo generacijo. Elegantna silhueta je bila oblikovana z znižanjem celotne višine za 50 mm, vrh strehe pa je pomaknjen nekoliko nazaj. Nova zasnova omogoča tudi namestitev pnevmatik z večjim premerom, do 19 palcev.

Oblikovalci so odstranili vse nepotrebne oblike in linije in na ta način ustvarili preprosto prečiščen minimalističen dizajn, ki ga je navdihnil naravni tok zraka. Celostno podobo izboljšuje tudi daljša medosna razdalja, ki se je v primerjavi s prejšnjo generacijo povečala za 50 mm. Hkrati pa se je celotna dolžina avtomobila zmanjšala za 46 mm – novi Prius je za 22 mm širši od predhodnika.

Voznikov modul je zasnovan okoli 17,78-centimeterskega (7-palčnega) zaslona LCD, ki je nameščen neposredno v vidnem polju in vozniku omogoča, da pogled vseskozi ohranja na cesti. Novo oblikovana armaturna plošča ponuja kombinacijo udobja, uporabnosti in privlačnega izgleda. Združuje diskreten, nižji osrednji zaslon in tanke gumbe za upravljanje klimatske naprave, medtem ko je osvetlitev armaturne plošče povezana z obvestili varnostnega sistema Toyota Safety Sense in izraža opozorila s spremembami barv.