Kaj pri nakupu novega avtomobila iščejo ženske?

Za ženske je komunikacija v avtu Alfa in Omega, saj bi imele medijsko centralo na kolesih z dostopom do družabnih omrežij. Tako pravi nemški raziskovalni center »Ženska in avto«. Vendar ženske si ne želijo »ženskega avtomobila«.

Vprašanje, kaj želijo ženske, si zastavljajo tudi mnogi moški v avtomobilski industriji. Do sedaj je bilo gotovo le, da ženske zahtevajo od avta več kot moški. V Nemčiji je na ženske registriranih že 36 odstotkov vseh vozil in številka se še povečuje.

Šest profesoric raziskovalnega centra »Ženska in avto« je devet let raziskovalo, katere avtomobile kupujejo in kako si ženske predstavljajo svoje sanjsko vozilo. Raziskovalke prihajajo z različnih fakultet in dobivajo naročila predvsem od avtomobilske industrije, saj to, kaj bi rade imele ženske, zanima predvsem proizvajalce vozil. Doris Kortus-Schultes iz raziskovalnega centra meni: »Počnemo nekaj, česar avtomobilska industrija ne dela – opazujemo ženske in iz njihovega obnašanja pridobivamo informacije o njihovih potrebah.

Poveljniška centrala z močnim motorjem

Ženske uporabljajo avtomobile na različne načine. Želijo izrabiti čas, da bi ostale v kontaktu s prijatelji in družino. Še posebej pomembno za ženske, ki jih privlači tehnika je, da lahko tudi med vožnjo uporabljajo svoje aplikacije in jih upravljajo s pomočjo glasu. Zato je nadaljnji razvoj naprav za komunikacijo brez uporabe rok zelo pomemben.


Kortus-Schultes meni, da so novi avtomobili izdelani še vedno tako, da bolj ugajajo moškemu okusu. Ženske si želijo, da bi njihov Smartphone in z njim povezane storitve lahko uporabljale tudi med vožnjo, želijo si veliko več komunikacije v avtu. Kljub temu, da večina proizvajalcev že stopa po poteh povezljivosti, pa so ženske nore še na eno star. Zmogljive motorje avtomobilov. Zanimivo, mar ne?

9 stvari, ki jih morate vedeti preden seksate v avtomobilu!

Ste v prekršku, če vozite v visokih petah?


Razkrita neprijetna resnica: Ženske so boljše voznice!